• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий

ІНФОРМАЦІЯ щодо закупівлі 1. Найменування замовника: Комунальне підприємство «Міст» ЄДРПОУ 30073882 2.Місцезнаходження замовника: вул.Біленьківська (Бєляєва), 113, м.Краматорськ, Донецька обл., 84320 3. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Душенко Андрій Анатолійович, фахівець з публічних закупівель 050-863-48-07, e-mail: krammost@ukr.net, most_tender@ukr.net 4. Конкретна назва предмета закупівлі: Папір офісний (ДК 021-2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) 5. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2600 пачок 6. Очікувана вартість: 514 800,00 грн. з ПДВ та доставкою. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: відповідно умов проекту Договору. 8. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з 01.01.2026 року по 31 грудня 2026 року (включно) 9. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): відповідно умов проекту Договору. 10. Технічні вимоги до предмету закупівлі: Папір офісний (ДК 021-2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) Формат А-4 Розмір 210*297 мм Кількість аркушів у пачці: 500 Щільність 80 г/м² Товщина 105 мкм Білизна CIE 161 Непрозорість 92 % Яскравість ISO не менше 97 % Кількість 2600 пачок - Товар має бути придатний для використання у принтерах з швидкісним друком для уникнення зам’яття чи пошкодження принтерів. - Ціна товару включає всі витрати, які можуть бути понесені у зв’язку з виконанням ним договірних зобов’язань, в тому числі вартість доставки товару до місця поставки та вартість упакування; вартість вантажно-розвантажувальних робіт, а також податки, збори та всі інші витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням Договору. - Товар повинен бути новим і такий, що не був у використанні, непошкодженим, строк виготовлення - 2025 рік. - Сертифікат якості Товару, який пропонується до постачання. - Гарантійний термін – 12 місяців з дати поставки.

Завершена

514 800.00 UAH з ПДВ
Номер: dc6a5c45c92d4730a249aef99da6c0b3
Внутрішній номер закупівлі: 27046033
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-07-012228-a   
Замовник: КП "Міст"
Контактна особа: Андрій Анатолійович Душенко +380626488424, +380508634807 krammost@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 514 800.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 07.11.2025 15:34 - 12.11.2025 23:59
Період кваліфікації: 12.11.2025 23:59 - 18.11.2025 10:57
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2600 пачка
Період постачання 01.01.2026 - 31.12.2026
Місце постачання 84320, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул.Біленьківська, буд. 113 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП ЧЕБОТАРЬОВА ГАЛИНА ОЛЕКСАНДРІВНА
Початкова пропозиція 329 914.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
329 914.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
18.11.2025 09:02
Відповіді на вимоги 9
Документи 5
Пропозиція
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
Початкова пропозиція 338 052.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
338 052.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.11.2025 10:57
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ФОП "Бонящук Олег Сергійович"
Початкова пропозиція 352 404.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
352 404.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 372 684.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
372 684.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ФОП "Мороз Олексій Анатолійович"
Початкова пропозиція 513 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
513 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція

Контракти

Номер: b4aaf504c0a649f19eb3bcc125394176
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-07-012228-a-c1
Постачальник: ТОВ "ТЕХНОЮГ"
Номер договору: 85/25
Сума договору: 338 052.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 281 710.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір офісний А4 Smart Line OFFICE 500 арк: 108.35000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 21.11.2025 00:00 - 31.12.2026 00:00
Дата підписання: 21.11.2025 11:15
Статус:
Підписаний
pdf
Договір_85_25_21.11.2025_папір.pdf
p7s
sign.p7s