-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Деревина дров’яна непромислового використання, 2а група
Порядок здійснення оплати 1. Для оплати Товару Постачальник надає Замовнику на оплату рахунок та видаткову накладну. 2. Оплата Товару здійснюється Замовником в українській валюті – гривні, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника після поставки Товару на склади Замовника та підписання Сторонами видаткової накладної, протягом 20-ти календарних днів після отримання Товару та в разі відсутності претензій щодо якості товару. 3. Замовник має право відмовитися повністю або частково від оплати Товару у випадках, передбачених чинним законодавством, зокрема, при поставці Замовнику Товару неналежної якості. Поставка Товару 1. Строк поставки Товару: до 25 листопада 2025 року включно. Поставка Товару здійснюється партіями згідно заявок Замовника. Поставка Товару здійснюється в робочі дні з 09:00 по 16:00 год. 2. Місце поставки (передачі) Товару: м. Київ, вул. Є. Харченка, 34. 3. Постачання Товару здійснюється партіями, що погоджуються Сторонами в залежності від фактичної потреби Замовника, відповідно до наданої заявки в термін до 3 (трьох) робочих днів після отримання заявки. Товар постачається власними силами Постачальника (власним транспортом) або з залученням третіх осіб – Перевізника. Всі зобов’язання по укладанню транспортних договорів з перевізниками (відправниками), по найму транспортних засобів, розвантаження, тощо, покладено виключно на Постачальника. Постачальник несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Замовнику. 4. Відповідальність за правильність та повноту оформлення товаро-супровідних документів і наслідки, пов'язані із затримками при постачанні Товару, приймає на себе Постачальник. 5. Приймання Товару за кількістю та якістю здійснюється Отримувачем у присутності Постачальника (його уповноважених представників) у відповідності до умов цього Договору та Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю, затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 №П-7, Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю, затвердженої постановою Державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 №П-6, з урахуванням вимог ТУ У 16.1-00994207-005 (зі змінами №1 від 26.11.2021). Передача кожної окремої партії Товару відбувається в присутності представника Замовника та представника Постачальника, шляхом розвантаження, переміряння довжини, ширини, висоти вивантаженої деревини. Якщо сторонами буде виявлено не відповідність кількості переміряного Товару кількості того, що заявлено у видаткових накладних то Замовник не приймає дану партію Товару. 6. У разі порушення Постачальником кінцевого строку поставки Товару, визначеного п. 5.1. цього Договору, Замовник має право відмовитись від подальшого отримання Товару та може розірвати цей Договір в односторонньому порядку, згідно умов Договору, а також має право на компенсацію понесених витрат, відшкодування збитків та стягнення штрафних санкцій. 7. Постачальник повинен засвідчити законність походження Товару, що постачається, належним чином оформленими документами, які надаються разом із Товаром: лісорубний квиток (для постійних лісокористувачів), для інших учасників - біржовий договір з постійними лісокористувачами або інші підтверджуючі документи на закупівлю такого Товару в обсязі, передбаченому цим Договором.
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 11.11.25 09:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 11.11.25 09:00)
-
Код ЄДРПОУ:
20577457
-
Адреса:
03110, Україна, Київська область, Київ, вул. Преображенська, буд. 25
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
- Подіяпоставка товару
- ОписПорядок здійснення оплати 1. Для оплати Товару Постачальник надає Замовнику на оплату рахунок та видаткову накладну. 2. Оплата Товару здійснюється Замовником в українській валюті – гривні, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника після поставки Товару на склади Замовника та підписання Сторонами видаткової накладної, протягом 20-ти календарних днів після отримання Товару та в разі відсутності претензій щодо якості товару. 3. Замовник має право відмовитися повністю або частково від оплати Товару у випадках, передбачених чинним законодавством, зокрема, при поставці Замовнику Товару неналежної якості.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях20 календарні дні