• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне (деп.) степлер, клей-олівець, клей пва, ручки кулькові, фломастери, маркери, ручка-коректор, олівець, ножиці, папки, бліндер-кліпс, ніж для паперу, конверт, гумка, стрічка скл, щотижневик, блокнот, лоток для паперів, стікери

Завершена

10 212.14 UAH з ПДВ
Номер: a54640a5c021497f991bb8f2c1efc46b
Внутрішній номер закупівлі: 27021920
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-06-005386-a   
Замовник: Департамент культури Івано-Франківської міської ради
Контактна особа: Заремба Соломія Ростиславівна 380342754544 uprkult@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 10 212.14 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
степлер, клей-олівець, клей пва, ручки кулькові, фломастери, маркери, ручка-коректор, олівець, ножиці, папки, бліндер-кліпс, ніж для паперу, конверт, гумка, стрічка скл, щотижневик, блокнот, лоток для паперів, стікери
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 313 паковання
Період постачання 06.11.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Дністровська, 28 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ФРАНКО-ПАК"
Ціна пропозиції 10 212.14 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.11.2025 11:36
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 9e62fc23821a468697f636c0ee204cda
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-06-005386-a-c1
Постачальник: ТОВ "ФРАНКО-ПАК"
Номер договору: 345/25
Сума договору: 10 212.14 UAH з ПДВ
Сума договору: 8 510.12 UAH без ПДВ
Період дії договору: 06.11.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 06.11.2025 00:00
Статус:
Підписаний