-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі 50114000-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів)
Завершена
45 900.00
UAH без ПДВ
Номер:
f7f785d5741142ee9ac522b3fce21cfc
Внутрішній номер закупівлі:
27019168
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-11-06-002617-a
Замовник:
Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості
×
-
Код ЄДРПОУ:
21087175
-
Адреса:
33001, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. В.Опанасюка, буд. 8
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Матусевич Ольга 380973843964 yoolga22062020@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі - Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу.
З огляду на це наразі замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - постанова № 1178, Особливості) (п. 3 Особливостей (зі змінами)).
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
За результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація в договорі про закупівлю, який оприлюднюється в електронній системі закупівель, може зазначатися як назва адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті, селище, село) місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва адміністративно-територіальної одиниці (область, район, місто, район у місті, селище, село), в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
Звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей (крім закупівель із застосуванням електронного каталогу).
Пункт 13 Особливостей передбачає можливість для замовників придбати товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуги з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, роботи, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках:
Підпункт 6 пункту 13 Особливостей одним із таких випадків визначає випадок, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Замовник 09 жовтня 2025 року оголосив відкриті торги за предметом «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі 50114000-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів)», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-10-09-012725-a. Електронна система закупівель 17 жовтня 2025 року автоматично відмінила цю закупівлю з огляду на неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями.
В оголошені про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2025-10-09-012725-a замовник зазначив очікувану вартість предмета закупівлі 45 900 гривень 00 коп.
Замовник на підставі проєкта договору про закупівлю, який містила тендерна документація до відкритих торгів, укладає договір на закупівлю за предметом «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі 50114000-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів)» на загальну суму 45 900 гривень 00 коп.
Сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено з огляду на відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі.
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-10-09-012725-a додається (Дата формування звіту: 17 жовтня 2025).
Отже, у замовника є підстави укласти договір без використання електронної системи закупівель з Товариством з обмеженою відповідальністю «Рівне ДАС».
UA-2025-10-09-012725-a
Очікувана вартість:
45 900.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів ДК 021:2015 - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі 50114000-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТЗОВ ''РІВНЕ ДАС''
×
-
Код ЄДРПОУ:
44571305
-
Адреса:
Україна
Ціна пропозиції
45 900.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.11.2025 10:15
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
f972e0e4c721461382e5cfe259c0f062
Ідентифікатор договору:
UA-2025-11-06-002617-a-b1
Постачальник:
ТЗОВ ''РІВНЕ ДАС''
×
-
Код ЄДРПОУ:
44571305
-
Адреса:
Україна
Номер договору:
286
Сума договору:
45 900.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
05.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
05.11.2025 10:00
Статус:
Підписаний