-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Тест-смужки Accutrend для кількісного визначення холестерину, код ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання, (код НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів» – 30222 - Загальний холестерин IVD (діагностика invitro), набір, імунохемілюмінесцентний аналіз, експрес-аналіз)
Постачальник власними силами та засобами зобов’язується здійснити поставку товару за адресою вказаною в Договорі.Строк поставки товару: з дати укладання договору до 20 грудня 2025 року. Постачання товару здійснюється протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на електрону адресу Постачальника або в телефонному режимі. Доставка, завантаження, розвантаження за місцем призначення Постачальник проводить за свої кошти власними силами. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Замовника (уповноважену особу Замовника) не менше ніж за 1 (один) день про дату та орієнтований час поставки.
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 11.11.25 08:22)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 11.11.25 08:22)
95 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
e7efc1b88f5b43efa1446f1fd1067e89
Внутрішній номер закупівлі:
27016771
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-11-06-000198-a
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Слов'янської міської ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська»
×
-
Код ЄДРПОУ:
37803279
-
Адреса:
84100, Україна, Донецька область, місто Слов’янськ, вул. Банківська, 85
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Охріменко Ірина Володимирівна +380509998026 knp.cpmsd@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
95 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
06.11.2025 08:19 - 11.11.2025 08:22
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%
- Подіядата подання заявки
- ОписПостачальник власними силами та засобами зобов’язується здійснити поставку товару за адресою вказаною в Договорі.Строк поставки товару: з дати укладання договору до 20 грудня 2025 року. Постачання товару здійснюється протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на електрону адресу Постачальника або в телефонному режимі. Доставка, завантаження, розвантаження за місцем призначення Постачальник проводить за свої кошти власними силами. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Замовника (уповноважену особу Замовника) не менше ніж за 1 (один) день про дату та орієнтований час поставки.
- Розмір100%
- Тип оплатиПовторювана поставка
- Період у днях2 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Тести-набори для роботи на аналізаторах
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 20.12.2025