• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з огранізації гарячого харчування учнів 1-4 класів (КП "Луцький комбінат шкільного і студентського харчування")

Завершена

40 100.00 UAH без ПДВ
Номер: e6c9b65a29644abf8ddab22e86b58ffb
Внутрішній номер закупівлі: 27015487
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-05-015864-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКА ГІМНАЗІЯ №12 ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактна особа: Цейко Іван 380633859350 ivansejko1964@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Після укладання Договорів про закупівлю № 12Г-01-25 від 23.01.2025 р. та № 12Г-17-25 від 05.09.2025р. щодо організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-9 класів 15 жовтня поточного року, так як закінчилися кошти, виникла нагальна потреба у закупівлі додаткових послуг щодо харчування дітей початкових класів. Строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів не було, кошти своєчасно були невиділені. Обсяг закупівлі визначався з урахуванням потреби замовника на період з 16 жовтня по 24 жовтня 2025 року включно. Закупівлю було проведено у попереднього постачальника. Також враховано те що попередні торги не відбулися так як не було жодних пропозицій. При цьому для забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів 1-4 класів комунального закладу загальної середньої освіти "Луцька гімназія № 12 Луцької міської ради" на вул. Приміській, 1 у м. Луцьку підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі, код 55510000-8 Послуги їдалень. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення учнів харчуванням в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 4 та підпунктом 8 пункту 13 Особливостей.
Очікувана вартість: 40 100.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуга з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (сніданок) (діто/день)
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 802 послуга
Період постачання 15.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 43023, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ПРИМІСЬКА, будинок 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Луцький комбінат студентського і шкільного харчування
Ціна пропозиції 40 100.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.11.2025 18:28
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 0594b757ac924183aee32068942f2be5
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-05-015864-a-b1
Постачальник: Луцький комбінат студентського і шкільного харчування
Номер договору: 12Г-34-25
Сума договору: 40 100.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Послуга з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (сніданок) (діто/день): 50.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 03.11.2025 11:08
Статус:
Підписаний
pdf
2025.11.03_12Г-34-25 Про закупівлю послуг гарячого харчуванн...