• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний А4 для друку за кодом ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Товар за цим Договором має бути новим, повністю придатним до використання, а також відповідати усім вимогам, що висуваються на ринку до аналогічного Товару. Постачання Товару має бути здійснено однією партією в строк до 30.11.2025 року включно. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця – Чернігівська обл, м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договору). Продавець забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. У випадку пошкодження упаковки/тари, товару або елементів захисту до приймання Покупцем, товар підлягає заміні. Пакування повинно бути безпечним для навколишнього середовища тощо. Приймання товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття товарів до місця поставки. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок. При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (документи, що підтверджують якість/відповідність товару, тощо). У випадку, коли при поставці буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості товару, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Крім того, Покупець може пред'явити претензiю Продавцю, щодо якостi отриманих товарiв, - протягом 15 робочих днiв пiсля отримання таких товарiв на склад Покупця. Претензія надсилається Продавцю поштою рекомендованим листом з повідомленням про вручення. В цих випадках, усунення недоліків здiйснюється Продавцем власними силами та за власний рахунок в термiн, що не перевищує 3 (три) робочi днi з дня отримання претензії. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Переможець оплачує усі витрати, пов’язані з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні і т.д.) через кур’єрську службу з адресною доставкою («Нова пошта» або ін.).

Завершена

49 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 55a581371e6d4bc6abc36ebcc48253a8
Внутрішній номер закупівлі: 26998297
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-04-015751-a   
Замовник: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253
Контактна особа: Цицура Аліна Віталіївна 380934548948 ATSytsura@dpsu.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 49 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 04.11.2025 17:39 - 07.11.2025 07:00
Період кваліфікації: 07.11.2025 07:00 - 07.11.2025 08:58
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 350 пачка
Період постачання до 30.11.2025
Місце постачання Україна, Чернігівська область, Чернігів На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
Початкова пропозиція 42 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
42 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
07.11.2025 08:58
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 45 087.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
45 087.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ФОП "Мороз Олексій Анатолійович"
Початкова пропозиція 45 150.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
45 150.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 46 515.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
46 515.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ФОП "РОДІМЧЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
Початкова пропозиція 48 300.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
48 300.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ФОП "Бонящук Олег Сергійович"
Початкова пропозиція 48 762.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
48 762.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція

Контракти

Номер: f8cc72f551584a49b0e4b4cd9d3a03bd
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-04-015751-a-c1
Постачальник: ТОВ "ТЕХНОЮГ"
Номер договору: 645-25
Сума договору: 42 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 35 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір офісний А4 Everywhere Printing paper 500 арк: 120.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 11.11.2025 00:00 - 10.12.2025 00:00
Дата підписання: 11.11.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
дог. 645-25.pdf
p7s
sign.p7s