• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги харчування та обслуговування членів делегацій (учасників подій/заходів)

Завершена

50 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 5bb1097449954ca68158125d9a73e6e4
Внутрішній номер закупівлі: 26996809
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-04-014257-a   
Замовник: Закарпатська обласна рада
Контактна особа: Стасьо Юрій Юрійович 380501849808 yystaso@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: UA-2025-10-27-014317-a. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на 2025 рік та з метою реалізації заходів Програми фінансового забезпечення розвитку транскордонної та міжрегіональної співпраці органів місцевого самоврядування Закарпатської області на 2025-2027 роки затвердженої рішенням Закарпатської обласної ради від 19.12.2024 №1214. Відповідно до заявки на проведення закупівлі товарів/робіт/послуг від 27.10.2025 року існує потреба у здійсненні Закупівлі. Закарпатською обласною радою оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-10-27-014317-a. 04.11.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей.
Очікувана вартість: 50 000.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги харчування та обслуговування членів делегацій (учасників подій/заходів)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Гутник Яна Мирославівна
Ціна пропозиції 50 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.11.2025 16:23
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 58a6ac2e7a1b4b71848b4b4de1525e0f
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-04-014257-a-b1
Постачальник: ФОП Гутник Яна Мирославівна
Номер договору: 1/11-2
Сума договору: 50 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Послуги харчування та обслуговування членів делегацій (учасників подій/заходів): 50 000.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 04.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 04.11.2025 14:00
Статус:
Підписаний
pdf
Обґрунтування.pdf
pdf
Договір.pdf