• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та пільгових категорій учнів 5-11 класів

Завершена

224 600.00 UAH без ПДВ
Номер: 461aa1e119554935839603cab428c4b9
Внутрішній номер закупівлі: 26988889
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-04-006281-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №4 ІМЕНІ МОДЕСТА ЛЕВИЦЬКОГО ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактна особа: Демчук Ольга 380505544759 dem83olga@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Закупівля здійснюється відповідно до підпунктів 4 та 8 пункту 13 Особливостей. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: -придбання замовниками послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. -підпунктом 8 пункту 13 Особливостей : у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого надавача послуг. Закупівля додаткових послуг у того самого надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Беручи до уваги обсяг кошторисних призначень на дані послуги, що надійшли у серпні 2025 р. контингент учнів та відвідуваність ними закладу, обсяг закуплених послуг згідно кошторисних призначень не забезпечував потребу Замовника на два місяці у повному об’ємі. З метою забезпечення належної організації навчально-виховного процесу, обов’язковою складовою якого є організація гарячого харчування учнів, у Замовника виникла нагальна потреба у здійсненні Закупівлі послуг з організації харчування учнів у існуючого надавача послуги у розмірі, що не перевищить 50 відсотків від діючого договору з подальшим укладанням даної угоди при надходженні кошторисних призначень, а саме за період з 13.10.2025-25.10.2025 року. Враховуючи те, що позачергова сесія виконавчого комітету Луцької міської ради відбулася 22.10.2025 року, було приведено за зареєстровано необхідні кошторисні призначення є можливість укласти договір та провести розрахунки за фактично отримані послуги, що були надані діючим надавачем послуг до періоду осінніх канікул та провести подальшу закупівлю. Враховуючи вищевикладене у Замовника виникла необхідність проведення закупівлі послуг з організації харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (5-11 класів) без застосування електронної закупівлі. Зважаючи на обставини та обмежений час у Замовника відсутня можливість проведення закупівлі у строки, встановлені Особливостями. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення гарячим харчуванням учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (5-11 класів) код 55510000-8 Послуги їдалень за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуг та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 та 8 пункту 13 Особливостей.
Очікувана вартість: 224 600.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 3327 послуга
Період постачання 13.10.2025 - 24.10.2025
Місце постачання 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, ПРОСПЕКТ ВОЛІ, будинок 25 На карті
Послуги з організації гарячого харчування пільгових категорій учнів 5-11 класів
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 1165 послуга
Період постачання 13.10.2025 - 24.10.2025
Місце постачання 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, ПРОСПЕКТ ВОЛІ, будинок 25 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
КП "Луцький комбінат шкільного і студентського харчування"
Ціна пропозиції 224 600.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.11.2025 12:08
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: bbaa1b838cd147139dd1b2ff8a9f7f05
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-04-006281-a-a1
Постачальник: КП "Луцький комбінат шкільного і студентського харчування"
Номер договору: № 6/25
Сума договору: 224 600.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 31.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 31.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
ДОГОВІР 31.10.25.pdf