• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015:39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Офісні крісла, стільці).

Завершена

16 800.00 UAH без ПДВ
Номер: 7e5cc4172adb4bdfb33b2648c9f9bec3
Внутрішній номер закупівлі: 26986524
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-04-003914-a   
Замовник: Управління (центр) надання адміністративних послуг Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Рогожева Ірина Анатоліївна 380442800467 buhcnap12@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 16 800.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015:39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Офісні крісла, стільці).
Код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість 14 штука
Період постачання 18.11.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 01010, Україна, м. Київ, вулиця Михайла Омеляновича-Павленка, буд. 15 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа - підприємець Кулак Марина Сергіївна
Ціна пропозиції 16 800.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.11.2025 11:00
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 0571c84fbc59416696ecac259d0f9117
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-04-003914-a-a1
Постачальник: Фізична особа - підприємець Кулак Марина Сергіївна
Номер договору: 35
Сума договору: 16 800.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: ДК 021:2015:39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Офісні крісла, стільці). : 1 200.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 04.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 04.11.2025 10:00
Статус:
Підписаний
pdf
Підписаний договір.pdf
pdf
Протокол № 71.pdf