• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з проведення атестації робочих місць. Послуги з дослідження факторів виробничого середовища на робочих місцях

Завершена

206 380.58 UAH з ПДВ
Номер: 1ee87cfc819742b9b0fcbcecad94f4f8
Внутрішній номер закупівлі: 26985846
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-04-003239-a   
Замовник: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактна особа: Скробач О. М. 0322263022 tender@railway.lviv.ua http://railway.lviv.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовуваньАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн грн, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, згідно з Особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Керуючись вимогами Особливостей, регіональною філією «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця» було оголошено відкриті торги на закупівлю: ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з проведення атестації робочих місць. Послуги з дослідження факторів виробничого середовища на робочих місцях): ЛОТ № 1 – Послуги з проведення атестації робочих місць. Послуги з дослідження факторів виробничого середовища на робочих місцях; ЛОТ № 2 – Послуги з проведення атестації робочих місць. Послуги з дослідження факторів виробничого середовища на робочих місцях; ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель «ProZorro»: UA-2025-09-23-009951-a. Через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо вказаної закупівлі були автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до підпункту 2 пункту 51 Особливостей, у тому числі за лотами 1- 2. При цьому в замовника існує потреба в закупівлі послуг з проведення атестації робочих місць та з дослідження факторів виробничого середовища на робочих місцях. Враховуючи вищезазначене, у регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Укрзалізниця» наявні підстави для здійснення закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей шляхом укладення договору про закупівлю без проведення процедури відкритих торгів.
Очікувана вартість: 206 380.58 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з проведення атестації робочих місць. Послуги з дослідження факторів виробничого середовища на робочих місцях. Договір Л/НОП-25650/НЮ від 31.10.2025 укладено відповідно до пп. 6 п.13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178. Відкриті торги (оголошення №UA-2025-09-23-009951-a) відмінені електронною системою закупівель через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, у тому числі за лотами № 1-2, а саме, за Лотом № 1. Код послуги, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 – 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань.
Код ДК 021:2015: 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість 1460 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Місце надання послуг - Львівська обл., Тернопільська обл., Рівненська обл., Івано - Франківська обл., Волинська обл., Чернівецька обл., Закарпатська обл., за місцем розташування підрозділів замовника На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "КОМПАНІЯ "ЦЕНТР ЛТД"
Ціна пропозиції 206 380.58 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
04.11.2025 10:41
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: d683c4f5f3c14f35b877f07717788ac6
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-04-003239-a-c1
Постачальник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЦЕНТР ЛТД"
Номер договору: Л/НОП-25650/НЮ
Сума договору: 206 380.58 UAH з ПДВ
Сума договору: 171 983.82 UAH без ПДВ
Період дії договору: 30.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 30.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
частина 3 додатків (НОП-25650).pdf
pdf
частина 2 додатків (НОП-25650).pdf
pdf
частина 1 додатків (НОП-25650).pdf
pdf
Договір НОП-25650.pdf
pdf
частина 5 додатків (НОП-25650).pdf
pdf
частина 4 додатків (НОП-25650).pdf
pdf
частина 6 додатків (НОП-25650).pdf