-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
ДК 021:2015: (CPV) Молочні продукти різні (15550000-8) (Сметана жирністю не менше 20%)
Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (пункт 11)
Завершена
23 200.00
UAH з ПДВ
Номер:
87dffefee7ae4efd88a8844600364747
Внутрішній номер закупівлі:
26982365
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-11-03-015410-a
Замовник:
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) №168 ЛЬВІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
40777459
-
Адреса:
79021, Україна, Львівська область, місто ЛЬВІВ, вулиця КУЛЬПАРКІВСЬКА, будинок 182
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Кардаш Ольга Михайлівна 0322546874 zdo168.tender@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
15550000-8 Молочні продукти різніАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
23 200.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
03.11.2025 21:36 - 06.11.2025 09:00
Період кваліфікації:
06.11.2025 09:00 - 06.11.2025 22:04
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписЗгідно умов договору. Товар постачається окремими партіями згідно із замовленням від закладу. Замовник оплачує отриманий товар протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару на підставі рахунку та накладної. На період дії в Україні воєнного стану оплата здійснюється з урахуванням обмежень та особливостей, встановлених відповідним законодавством України, зокрема постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів з незалежних від Замовника причин, строк виконання платіжних зобов’язань Замовника відстрочується до усунення зазначених обставин, а оплата за поставлений Товар здійснюється згідно з цим пунктом після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Сметана
Кількість
160 кілограм
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
79021, Україна, Львівська область, місто ЛЬВІВ, вулиця КУЛЬПАРКІВСЬКА, будинок 182
На карті
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП Хробак Роман Михайлович
×
-
Код ЄДРПОУ:
1942609152
-
Контактна особа:
Хробак Роман Михайлович 380671961161 bushidopuls@gmail.com
-
Адреса:
79034, Україна, Львівська область, Львів, вул.Тернопільська 13а/3
Початкова пропозиція
23 040.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
23 040.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.11.2025 22:04
Відповіді на вимоги
6
Документи
2
Контракти
Номер:
785803e355e046f28deda9fefe620b6f
Ідентифікатор договору:
UA-2025-11-03-015410-a-b1
Постачальник:
ФОП Хробак Роман Михайлович
×
-
Код ЄДРПОУ:
1942609152
-
Адреса:
79034, Україна, Львівська область, Львів, вул.Тернопільська 13а/3
Номер договору:
46/2025
Сума договору:
23 040.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Сметана РАДИМО 20%, 400 г., плівка поліетиленова: 144.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
11.11.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
11.11.2025 22:21
Статус:
Підписаний