• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Мопи (з синім, зеленим, червоним, білим) маркуванням, 40см. (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 39220000-0-Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)

Моп, з синім маркуванням 40см - 25 штук; Моп, з зеленим маркуванням 40см - 25 штук; Моп, з червоним маркуванням 40см - 25 штук; Моп, з білим маркуванням 40см - 25 штук. У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP –склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе, 96, в робочі дні з 09:00 – 16-30. Разом з Товаром, тобто в день поставки Товару на склад Замовника, Постачальник зобов’язаний передати уповноваженій особі Замовника видаткову накладну на відвантажений Товар та сертифікат якості на поставлений Товар, (паспорт, інструкції тощо). У разі відсутності видаткової накладної та/або сертифікату якості на доставлений Товар, останній не розвантажується, не приймається Замовником та зобов’язання Постачальника за відповідним замовленням вважається не виконаним, що є підставою для нарахування штрафних санкцій, передбачених Договором з подальшим одностороннім припиненням даного Договору відповідно до розділу 11 даного Договору. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору.

  • Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 06.11.25 07:00)
  • Аукціон
  • Кваліфікація
  • Пропозиції
    розглянуто
Період подачі пропозицій

до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 06.11.25 07:00)

31 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 8e64ed3e3dc8432bbb87fa23b7f161b9
Внутрішній номер закупівлі: 26973274
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-03-006284-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1"
Контактна особа: Неля Лізунова +380677384748 tender4_vmkl1@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 31 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 03.11.2025 12:45 - 06.11.2025 07:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Швабри, насадки змінні та тримачі
Код ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість 100 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,96 На карті