• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037; буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033; морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035; цибуля ріпчаста свіжа, першого товарного сорту, від 4 см, ДСТУ 3234; яблука свіжі, пізньостиглі, першого товарного сорту, червоні види плодів, ДСТУ 8133

Постачання товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника поетапно, партіями, за адресою місця поставки товарів Замовника. Товар повинен постачатись: понеділок та четвер з 9-00 до 12-00 год. відповідно до Заявки. Замовник направляє заявку на понеділок у п'ятницю до 14-00 год, заявку на четвер направляє у вівторок до 14-00 год. Замовник (уповноважена особа Замовника) направляє Заявку у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку з Постачальником за месенджером телефонного номеру через Viber (WhatsApp, Telegram, Signal), зазначеним у цьому Договорі. Уповноважена особа Постачальника – не пізніше дня отримання Заявки – повідомляє Замовника (уповноважену особу Замовника) у письмовому вигляді про отримання Заявки, дату і орієнтовний час поставки Товару - засобами електронного зв’язку за месенджером телефонного номеру через Viber (WhatsApp, Telegram, Signal), зазначеним у цьому Договорі. Дні завозу та обсяг продуктів харчування можуть змінюватися Замовником, враховуючи власні потреби. Постачальник самостійно, та за свій рахунок, проводить розвантажування товару до місць використання (зберігання) товару. 5.4. Доставка Товару здійснюється Постачальником автотранспортом з дотриманням вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі. Перевезення товару має здійснюватись відповідно до правил перевезення вантажів встановленим в Україні. 5.5. Приймання-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів, що підтверджують його походження, безпечність, якість та відповідність вимогам державних стандартів, що діють на території України. Товар, що надійшов без належного маркування та відповідних супровідних документів, без зазначення строку придатності або зі строком придатності, що минув, прийманню не підлягає. 5.6. При прийомі Товару проводиться оцінка його якості за зовнішнім виглядом, запахом, кольором. За кількістю та асортиментом Товар повинен відповідати асортименту, що наведено в Специфікації (додаток 1) до Договору та кількості, відповідно до заявки на поставки партії Товару та накладній цього товару. У разі виникнення сумнівів у доброякісності Товару під час їх приймання, а також під час їх використання для споживання, Замовник зобов'язаний скласти акт виявлених недоліків. Присутність уповноваженої особи з боку Постачальника не є обов'язковою. Замовник має право скласти акт виявлених недоліків товару без участі представника, надіславши акт на електронну пошту Постачальника, що вказана у Договорі. При неможливості визначення доброякісності товару в приміщеннях лікарні, товар направляється на перевірку для проведення лабораторного аналізу (за рахунок Постачальника) продукції в лабораторії, що має акредитацію відповідно до Держстандарту України, з видачою результатів аналізу на руки Замовнику. 5.7. При виявлені дефектів товарного вигляду під час вивантаження з автомобіля Постачальника, Замовник має право повернути (не прийняти) товар, зробивши про це відмітку в накладній. Постачальник зобов’язаний замінити Товар протягом 24 годин. Всі витрати (транспортні та інші), пов’язані із заміною Товару неналежної якості, несе Постачальник. 5.8. Якщо протягом гарантійного терміну Товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити Товар протягом 24 годин. Всі витрати (транспортні та інші), пов’язані із заміною Товару неналежної якості, несе Постачальник. 5.9. Після усунення Постачальником недоліків, зазначених в акті про виявлені недоліки (приховані недоліки), Сторони підписують видаткову накладну відповідно до умов цього Договору, а якщо вони не усунуті, Замовник після спливу встановленого строку має право повернути Товар Постачальнику та не здійснювати оплату за такий Товар або вжити інших заходів відповідно до законодавства, у т.ч. відмовитися від виконання цього Договору та вимагати відшкодування збитків, сплати штрафних санкцій. 5.10. У разі відмови від оплати Товару у випадку, встановленого пунктом 5.9. Договору, Замовник не несе відповідальності за прострочення строку оплати Товару. 5.11. Датою поставки є дата, коли Товар був переданий у власність Замовника в місці поставки. 4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами видаткової накладної. 4.2. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах фінансування на 2025 рік. 4.3. Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 14 робочих днів, згідно з видатковими накладними від дати поставки, зазначеної в накладній. 4.4. У випадку затримки оплати товару Замовником через відсутність коштів на розрахунковому рахунку, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 14 робочих днів з дня надходження коштів на свій рахунок. При цьому штрафні санкції до Замовника не застосовуються. 4.5. Замовник не несе відповідальності за затримку банком (ДКСУ) перерахованих (списаних з рахунку Замовника) коштів, які не зараховані на рахунок Постачальника з вини банку (ДКСУ). 4.6. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. 4.7. Джерело фінансування – кошти НСЗУ.

Завершена

35 050.00 UAH з ПДВ
Номер: 214d661fb98a4aa194efba9d537fd24e
Внутрішній номер закупівлі: 26970672
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-11-03-003686-a   
Замовник: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ МЕДИЧНОЇ РАДІОЛОГІЇ ТА ОНКОЛОГІЇ ІМ. С.П. ГРИГОР'ЄВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Контактна особа: Момцелідзе Катерина Анатоліївна 380577255032 imro-tender@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 35 050.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 03.11.2025 11:14 - 06.11.2025 10:00
Період кваліфікації: 06.11.2025 10:00 - 06.11.2025 14:57
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 700 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 61024, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ Григорія Сковороди, будинок 82 На карті
Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 300 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 61024, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ Григорія Сковороди, будинок 82 На карті
Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 350 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 61024, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ Григорія Сковороди, будинок 82 На карті
Цибуля ріпчаста свіжа, першого товарного сорту, від 4 см, ДСТУ 3234
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 250 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 61024, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ Григорія Сковороди, будинок 82 На карті
Яблука свіжі, пізньостиглі, першого товарного сорту, червоні види плодів, ДСТУ 8133
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 200 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 61024, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ Григорія Сковороди, будинок 82 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП Бодня Ігор Павлович
Початкова пропозиція 24 465.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
24 465.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
06.11.2025 14:57
Відповіді на вимоги 17
Документи 3
Пропозиція
ФОП ШЛЯХОВИЙ ГРИГОРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Початкова пропозиція 25 735.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
25 735.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.11.2025 14:57
Відповіді на вимоги 17
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "ГАРНА СТРАВА"
Початкова пропозиція 27 450.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
27 450.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 17
Документи 2
Пропозиція
ФОП ЯРМАК ІННА ВОЛОДИМИРІВНА
Початкова пропозиція 29 820.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
29 820.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 17
Документи 1
Пропозиція

Контракти

Номер: c4481310d56c495aab9eca75a02f143b
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-03-003686-a-c1
Постачальник: ФОП ШЛЯХОВИЙ ГРИГОРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Номер договору: 40
Сума договору: 25 735.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, 1 кг: 11.90000 UAH без ПДВ
Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033, 1 кг: 10.50000 UAH без ПДВ
Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035, 1 кг: 11.40000 UAH без ПДВ
Цибуля ріпчаста свіжа, першого товарного сорту, від 4 см, ДСТУ 3234, 1 кг: 9.30000 UAH без ПДВ
Яблука свіжі, пізньостиглі, першого товарного сорту, червоні види плодів, ДСТУ 8133, 1 кг: 39.70000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 10.11.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 10.11.2025 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №40 від 10.11.2025р. Овочі.pdf
p7s
sign.p7s