-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037; буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033; морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035; цибуля ріпчаста свіжа, першого товарного сорту, від 4 см, ДСТУ 3234; яблука свіжі, пізньостиглі, першого товарного сорту, червоні види плодів, ДСТУ 8133
Постачання товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника поетапно, партіями, за адресою місця поставки товарів Замовника. Товар повинен постачатись: понеділок та четвер з 9-00 до 12-00 год. відповідно до Заявки. Замовник направляє заявку на понеділок у п'ятницю до 14-00 год, заявку на четвер направляє у вівторок до 14-00 год. Замовник (уповноважена особа Замовника) направляє Заявку у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку з Постачальником за месенджером телефонного номеру через Viber (WhatsApp, Telegram, Signal), зазначеним у цьому Договорі. Уповноважена особа Постачальника – не пізніше дня отримання Заявки – повідомляє Замовника (уповноважену особу Замовника) у письмовому вигляді про отримання Заявки, дату і орієнтовний час поставки Товару - засобами електронного зв’язку за месенджером телефонного номеру через Viber (WhatsApp, Telegram, Signal), зазначеним у цьому Договорі. Дні завозу та обсяг продуктів харчування можуть змінюватися Замовником, враховуючи власні потреби. Постачальник самостійно, та за свій рахунок, проводить розвантажування товару до місць використання (зберігання) товару. 5.4. Доставка Товару здійснюється Постачальником автотранспортом з дотриманням вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі. Перевезення товару має здійснюватись відповідно до правил перевезення вантажів встановленим в Україні. 5.5. Приймання-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів, що підтверджують його походження, безпечність, якість та відповідність вимогам державних стандартів, що діють на території України. Товар, що надійшов без належного маркування та відповідних супровідних документів, без зазначення строку придатності або зі строком придатності, що минув, прийманню не підлягає. 5.6. При прийомі Товару проводиться оцінка його якості за зовнішнім виглядом, запахом, кольором. За кількістю та асортиментом Товар повинен відповідати асортименту, що наведено в Специфікації (додаток 1) до Договору та кількості, відповідно до заявки на поставки партії Товару та накладній цього товару. У разі виникнення сумнівів у доброякісності Товару під час їх приймання, а також під час їх використання для споживання, Замовник зобов'язаний скласти акт виявлених недоліків. Присутність уповноваженої особи з боку Постачальника не є обов'язковою. Замовник має право скласти акт виявлених недоліків товару без участі представника, надіславши акт на електронну пошту Постачальника, що вказана у Договорі. При неможливості визначення доброякісності товару в приміщеннях лікарні, товар направляється на перевірку для проведення лабораторного аналізу (за рахунок Постачальника) продукції в лабораторії, що має акредитацію відповідно до Держстандарту України, з видачою результатів аналізу на руки Замовнику. 5.7. При виявлені дефектів товарного вигляду під час вивантаження з автомобіля Постачальника, Замовник має право повернути (не прийняти) товар, зробивши про це відмітку в накладній. Постачальник зобов’язаний замінити Товар протягом 24 годин. Всі витрати (транспортні та інші), пов’язані із заміною Товару неналежної якості, несе Постачальник. 5.8. Якщо протягом гарантійного терміну Товар виявиться дефектним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити Товар протягом 24 годин. Всі витрати (транспортні та інші), пов’язані із заміною Товару неналежної якості, несе Постачальник. 5.9. Після усунення Постачальником недоліків, зазначених в акті про виявлені недоліки (приховані недоліки), Сторони підписують видаткову накладну відповідно до умов цього Договору, а якщо вони не усунуті, Замовник після спливу встановленого строку має право повернути Товар Постачальнику та не здійснювати оплату за такий Товар або вжити інших заходів відповідно до законодавства, у т.ч. відмовитися від виконання цього Договору та вимагати відшкодування збитків, сплати штрафних санкцій. 5.10. У разі відмови від оплати Товару у випадку, встановленого пунктом 5.9. Договору, Замовник не несе відповідальності за прострочення строку оплати Товару. 5.11. Датою поставки є дата, коли Товар був переданий у власність Замовника в місці поставки. 4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами видаткової накладної. 4.2. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах фінансування на 2025 рік. 4.3. Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 14 робочих днів, згідно з видатковими накладними від дати поставки, зазначеної в накладній. 4.4. У випадку затримки оплати товару Замовником через відсутність коштів на розрахунковому рахунку, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 14 робочих днів з дня надходження коштів на свій рахунок. При цьому штрафні санкції до Замовника не застосовуються. 4.5. Замовник не несе відповідальності за затримку банком (ДКСУ) перерахованих (списаних з рахунку Замовника) коштів, які не зараховані на рахунок Постачальника з вини банку (ДКСУ). 4.6. Усі платіжні документи за даним Договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. 4.7. Джерело фінансування – кошти НСЗУ.
-
Код ЄДРПОУ:
02012177
-
Адреса:
61024, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ Григорія Сковороди, будинок 82
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 14 робочих днів, згідно з видатковими накладними від дати поставки, зазначеної в накладній.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях14 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
3259504855
-
Контактна особа:
Бодня Ігор Павлович 380671824207 bigor.bodnya@gmail.com
-
Адреса:
61068, Україна, Харківська область, Харків, проспект Героїв Харкова, будинок 96-А квартира 50
-
Код ЄДРПОУ:
1802401655
-
Контактна особа:
Шляховий Григорій 380663952092 0707grigor@gmail.com
-
Адреса:
61096, Україна, Харківська область, Харків, проспект Героїв Сталінграда,будинок 154,квартира 95
-
Код ЄДРПОУ:
39422516
-
Контактна особа:
Лариса Гаврилюк +380976578167 garna.strava@i.ua
-
Адреса:
49051, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Осіння, будинок 4А
-
Код ЄДРПОУ:
2334918625
-
Контактна особа:
Ярмак Інна 380966644036 jarmak-in@meta.ua
-
Адреса:
61107, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ЧУЙКІВСЬКА, будинок 36
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
1802401655
-
Адреса:
61096, Україна, Харківська область, Харків, проспект Героїв Сталінграда,будинок 154,квартира 95
Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033, 1 кг: 10.50000 UAH без ПДВ
Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035, 1 кг: 11.40000 UAH без ПДВ
Цибуля ріпчаста свіжа, першого товарного сорту, від 4 см, ДСТУ 3234, 1 кг: 9.30000 UAH без ПДВ
Яблука свіжі, пізньостиглі, першого товарного сорту, червоні види плодів, ДСТУ 8133, 1 кг: 39.70000 UAH без ПДВ