• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

«Послуги з організації гарячого харчування учнів закладів загальної середньої освіти Пасічнянської сільської ради (учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» (зі змінами, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України за №1211 від 25.09.2025 року) у розмірі 70 % з державного бюджету місцевим бюджетам та 30% за рахунок співфінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету)» ЛОТ 3 - Послуги з організації гарячого харчування для діітей у Пасічнянському ліцеї Пасічнянської сільської ради Кейтерингові послуги ДК 021:2015 – 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015:55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування)

Завершена

417 690.00 UAH без ПДВ
Номер: e358e1949cf34e9b9a3f25f6fa8e9e3d
Внутрішній номер закупівлі: 26962259
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-31-008453-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАСІЧНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Пуканюк Анастасія Степанівна 380964759761 nastyapukanuk@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Очікувана вартість: 417 690.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Учні початкових класів (1-4 клас)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 7020 послуга
Період постачання 01.11.2025 - 25.12.2025
Місце постачання 78432, Україна, Івано-Франківська область, с. Пасічна, вул.Галечко С., будинок 129 На карті
Учні пільгових категорій (5-11 клас)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 2262 послуга
Період постачання 01.11.2025 - 25.12.2025
Місце постачання 78432, Україна, Івано-Франківська область, с. Пасічна, вул.Галечко С., будинок 129 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Мітик Марія Василівна
Ціна пропозиції 417 690.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
31.10.2025 14:41
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 875b3561e4ca4a2aa4f786e2e5e67296
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-31-008453-a-a1
Постачальник: ФОП Мітик Марія Василівна
Номер договору: 275
Сума договору: 417 690.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 31.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 31.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний