• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

послуги з виконання робіт по реставрації офісного письмового столу керівника

Завершена

84 600.00 UAH з ПДВ
Номер: 34a46ec2a7b34a6498ed6eab5ee5cd8b
Внутрішній номер закупівлі: 26961074
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-31-007244-a   
Замовник: Фонд розвитку підприємництва
Контактна особа: Хордиков Руслан Анатолійович +380442065976 ruslan.khordykov@bdf.gov.ua https://bdf.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 50850000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування меблівАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Обґрунтування умови застосування: У зв’язку з необхідністю збереження та подальшого використання офісного письмового столу керівника, який має значну матеріальну та естетичну цінність, виникла потреба у проведенні його реставрації, заміни шкіри на стільниці.
Очікувана вартість: 84 600.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з виконання робіт по реставрації офісного письмового столу керівника
Код ДК 021:2015: 50850000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування меблів
Кількість 1 послуга
Період постачання 29.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 01021, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Шовковична, 7А, оф.84 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСТАВРАТОР ЮА"
Ціна пропозиції 84 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
31.10.2025 13:59
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 09f732647fbf470faceb29fee82ce3bd
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-31-007244-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕСТАВРАТОР ЮА"
Номер договору: 56
Сума договору: 84 600.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 70 500.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: послуги з виконання робіт по реставрації офісного письмового столу керівника: 84 600.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 31.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 29.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний