• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Овочі свіжі

Публічна закупівля Запит ціни пропозиції Опублікована на ЦБД з КЕП Овочі свіжі Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 8:00 до 15:00 щопонеділка/щовівторка/щосереди (визначити один конкретний день під час підписання договору), згідно заявки замовника. В разі якщо товар буде доставлено пізніше часу зазначеного в пункті 5.1 цього Договору, Постачальник сплачує Замовнику штраф в розмірі 10 (десять) % від вартості партії товару, що має бути доставлена. В разі затримки доставки товару на один день від запланованої дати поставки, Замовник не оплачує Постачальнику вартість партії товару, що має доставитися. Дві таких затримки постачання товару є підставою для одностороннього розірвання договору. В разі поставки товару неналежної якості, Постачальник зобов’язується замінити неякісний товар на якісний протягом 3 (трьох) годин. Оцінку якості поставленого товару проводить бракеражна комісія Замовника в момент виявлення комрником Замовника неякісного товару. В ході проведення оцінки якості доставленого товару бракеражна комісія робить фото- та відеофіксацію. За результатми проведення оцінки якості бракеражна комісія складає протокол. На підставі протоколу бракеражної комісії Постачальник проводить заміну товару в зазначений термін. Якщо Постачальник не погоджується з висновками бракеражної комісії Замовника, то Замовник має право віддати зразок продукції із потенційно неякісної партії на аналіз в профільну лабораторію за рахунок Постачальника. Протермінування Постачальником періоду заміни неякісного товару на якісний є підставою для розірвання договору в односторонньому порядку. Відмова Постачальника від заміни неякісного товару на якісний, якщо Замовником було доведено неякісність продукції в один із способів, зазначених в пункті 5.4 цього Договору, є підставою для розірвання договору в односторонньому порядку. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: до 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 08150, Україна, Київська область, Фастівський р-н, м. Боярка, вул. Лисенка, 11/23.

  • Подача пропозицій
  • Аукціон
  • Кваліфікація від початку періоду пройшов робочий день
  • Пропозиції
    розглянуто
Кваліфікація

від початку періоду пройшов робочий день

7 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 48971e60b8e34c2ca8a7339e846fc8fd
Внутрішній номер закупівлі: 26960304
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-31-006489-a   
Замовник: БОЯРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №1 БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Наталія Кириченко +380931455350 bzoshzakupivli@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 7 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 31.10.2025 13:21 - 05.11.2025 00:00
Період кваліфікації: з 05.11.2025 00:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Огірки свіжі, тепличні, короткоплідні (до 14см), ДСТУ 3247
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 25 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, вул.Лисенка М., будинок 11/23 На карті
Помідори (томати) свіжі, тепличні, округлі, ДСТУ 3246
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 20 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, вул.Лисенка М., будинок 11/23 На карті
Салат зелений свіжий листковий, першого товарного сорту, ДСТУ 8107
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 8 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, вул.Лисенка М., будинок 11/23 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
Підприємство "Роман" Міжнародної Ліги українських інвалідів-інтелектуалів "Софія"
Початкова пропозиція 5 160.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
5 160.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує рішення
Відповіді на вимоги 12
Документи 1
Пропозиція
ФОП Суботіна Світлана Вікторівна
Початкова пропозиція 6 816.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
6 816.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Очікує розгляду
Відповіді на вимоги 12
Документи 1
Пропозиція