• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Комплект резервного живлення

Завершена

720 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 1d8c8bfac9264fa98b33de12d1ead29c
Внутрішній номер закупівлі: 26957306
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-31-003470-a   
Замовник: Фінансове управління Івано-Франківської міської ради
Контактна особа: Юзишин Надія 380342754031 nadiauzisin@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 31154000-0 Джерела безперебійного живленняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Постанови КМ України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Відповідно до п. 37 Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями). З огляду на це наразі замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до п. 10 Особливостей Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до п. 3 Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі Наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708 (далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Пункт 13 Особливостей передбачає можливість для замовників придбати товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень та є меншою, ніж 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках. Підпункт 4 пункту 13 Особливостей одним із таких випадків визначає випадок, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Враховуючи (нагальну потребу у закупівлі) лист - звернення про можливе відключення електроенергії, у Замовника є підстави укласти договір без використання електронної системи закупівель відповідно до Закону та Особливостей.
Очікувана вартість: 720 000.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комплект резервного живлення
Код ДК 021:2015: 31154000-0 Джерела безперебійного живлення
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ДНІСТРОВСЬКА, будинок 28 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Стойко Артем Іванович
Ціна пропозиції 720 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
31.10.2025 11:12
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 4877315f5789404fa1793cc0b3ccaf38
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-31-003470-a-a1
Постачальник: ФОП Стойко Артем Іванович
Номер договору: 1/2025
Сума договору: 720 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 31.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 31.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір.pdf