• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Ноутбук

Відповідно до п 1.3. проекту договору: Закупівля Товару здійснюється на виконання Рішення виконавчого комітету Львівської міської ради № 1019 від 10.10.2025 «Про закупівлю та передачу матеріально-технічних засобів», ухвали Львівської міської ради від 17.02.2022 № 1981 “Про затвердження Програми заходів щодо підготовки Львівської міської територіальної громади до національного спротиву на 2022-2026 роки" (із змінами), з подальшою безоплатною передачею військовій частині Збройних Сил України. Умови поставки визначено у розділі 3 проекту договору, пункт: 3.1. Поставка Товару здійснюється однією партією за рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання договору. 3.3. Товар повинен мати маркування, ярлики з інформацією згідно з вимогами нормативної документації на такий Товар, та супроводжуватись відповідними документами виробника (сертифікати якості/відповідності, паспорти, гарантійні талони тощо). 3.4. Приймання Товару за кількістю та якістю здійснюється Сторонами в порядку, передбаченому законодавством України, з урахуванням умов Договору. 3.5. Постачальник зобов’язаний письмово повідомити Покупця про наявність особливих умов приймання Товару, у разі якщо такі умови відсутні в Договорі. 3.7. Поставка вважається завершеною, коли Покупець прийняв Товар, підписав видаткову накладну та/або акт приймання-передачі товару. 3.8. Право власності на Товар, ризик випадкового знищення та випадкового пошкодження (псування) Товару переходить до Покупця з моменту прийняття Товару. 3.9. У разі, якщо виявлено: - невідповідність найменування та/або кількості Товару Специфікації та/або Технічним характеристикам Товару; - невідповідність вартості Товару вартості, визначеній Договором; - неналежну якість Товару; - відсутність та/або неповноту (за формою або змістом) документації на Товар, - Покупець має право: - вимагати від Постачальника передання Товару належного найменування / кількості / якості, або - відмовитися від прийняття та оплати Товару, а якщо він оплачений, - вимагати повернення сплаченої за нього грошової суми, або - вимагати від Постачальника безоплатного усунення недоліків Товару або відшкодування витрат на усунення недоліків Товару. 3.10. У випадках, передбачених п. 3.9 Договору, Постачальник зобов’язаний привести Товар у відповідність до Договору протягом 10 робочих днів з дати повідомлення Покупцем Постачальнику про виявлену невідповідність Товару, якщо Сторонами не буде узгоджено письмово інший строк. Інші умови доставки визначені у проекті договору. Умови оплати визначено у розділі 4 проекту договору, пункт: 4.2. Ціна Договору включає в себе вартість Товару, податки, збори та необхідні платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з законодавством України, а також всі витрати Постачальника, пов’язані з поставкою Товару, у тому числі пакуванням, завантаженням, розвантаженням, доставкою до місця поставки. 4.3. Ціна за одиницю Товару та ціна Договору протягом строку його дії може бути змінена за взаємною згодою Сторін, якщо інше не визначено Договором, у порядку та випадках, передбачених законодавством України, у тому числі в сфері публічних закупівель, а саме у разі: 4.3.1. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця. 4.3.2. Погодження зміни ціни за одиницю Товару в Договорі у разі коливання ціни такого Товару на ринку, що відбулося з моменту укладення Договору або останнього внесення змін до Договору в частині зміни ціни за одиницю Товару. Зміна ціни за одиницю Товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого Товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю Товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого Товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в Договорі на момент його укладення. Коливання ціни Товару на ринку в сторону збільшення має підтверджуватись довідкою ДП «Держзовнішінформ» або Торгово-промислової палати (далі - ТПП) чи уповноваженої нею регіональної ТПП та обраховується по відношенню до середнього значення відповідних цін. 4.3.3. Погодження зміни ціни в Договорі в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості Товару). 4.4. Форма розрахунків за Договором - безготівкова у національній валюті України – гривні. 4.5. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Покупцем на підставі рахунку, наданого Постачальником, протягом 10 банківських днів від дня підписання Сторонами видаткової накладної та/або акту приймання-передачі товару. 4.6. Оплата здійснюється за умови наявності у рахунку, видаткових накладних / актах приймання-передачі товару посилання на номер і дату укладення Договору, найменування, кількість, вартість поставленого Товару. 4.7. У разі невідповідності банківських реквізитів, вказаних Постачальником у виставленому рахунку, банківським реквізитам, вказаним у Договорі, сплата коштів Покупцем за реквізитами, зазначеними Постачальником у рахунку, вважається належним виконанням зобов’язання. 4.8. Датою належного виконання зобов’язань Покупцем з оплати послуг вважається дата списання грошових коштів із поточного рахунку Покупця. Інші умови оплати визначені у проекті договору.

Завершена

125 518.00 UAH з ПДВ
Номер: 7cfb2e638a71483092a98e1a2d618e4c
Внутрішній номер закупівлі: 26957101
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-31-003267-a   
Замовник: ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАТУША-СЕРВІС"
Контактна особа: Бедрій Роман Михайлович 380737205857 bedrii.ratushaservis@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 125 518.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 31.10.2025 11:05 - 05.11.2025 11:15
Період кваліфікації: 05.11.2025 11:15 - 06.11.2025 13:30
Умови оплати:
інша подія - 100%
Умови поставки:
підписання договору - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ноутбуки
Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 79008, Україна, Львівська область, Львів, Ппл. Ринок, 1 або інша адреса за погодженням із сторонами. На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "КОМПАКОМ"
Початкова пропозиція 120 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
120 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
06.11.2025 13:19
Відповіді на вимоги 43
Документи 7
Пропозиція
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
Початкова пропозиція 123 720.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
123 720.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.11.2025 13:30
Відповіді на вимоги 43
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
Початкова пропозиція 123 930.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
123 930.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 43
Документи 2
Пропозиція
ДП "Орт-сервіс" ТОВ "Орт"
Початкова пропозиція 124 002.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
124 002.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 43
Документи 2
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТ"
Початкова пропозиція 124 279.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
124 279.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 43
Документи 1
Пропозиція

Контракти

Номер: da3b8524d3cf4ae6ad8fbf810a9d68b5
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-31-003267-a-a2
Постачальник: ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
Номер договору: 071125-01
Сума договору: 123 720.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 103 100.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Ноутбук Lenovo LOQ 15IRX10 Luna Grey (83JE00MTRA): 51 550.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 07.11.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 07.11.2025 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
договір 071125-01_ноутбук.pdf
p7s
sign.p7s