-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Кейтерингові послуги (харчування учасників заходів)
Завершена
15 121.00
UAH без ПДВ
Номер:
ae76630c4b0f4a4bb9cb873204df61a9
Внутрішній номер закупівлі:
26944255
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-30-004429-a
Замовник:
Відділ культури,молоді,спорту та туризму виконавчого комітету Старосамбірської міської ради Самбірського району Львівської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
44750247
-
Адреса:
82000, Україна, Львівська область, Старий Самбір, вулиця Л.Галицького ,40
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Казанцева Надія 380964289191 sts.viddilkmst@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості)
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ культури, молоді, спорту та туризму виконавчого комітету Старосамбірської міської ради Самбірського району Львівської області.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Кейтерингові послуги (харчування учасників заходів ) код ДК 021:2015 55520000-1 – Кейтерингові послуги
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності):. UA-2025-10-20-006153-a
Розмір бюджетного призначення: 15121,00 (П’ятнадцять тисяч сто двадцять одна гривня 00 копійок) без ПДВ.
Назва джерела фінансування: кошти місцевого бюджету
КЕКВ - 2240
Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Обґрунтування:
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
15.07.2025 Президент України підписав Закон «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні №4524-ІХ від 15.07.2025р.
Законом передбачено затвердити Указ Президента України від 14 липня 2025 року №478/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні». Даним Указом термін дії воєнного стану встановлено продовжити строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 07 серпня 2025 року строком на 90 діб, тобто до 05 листопада 2025 року до 05 год. 30 хв.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом було прийнято ПКМУ №1718 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості).
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника.
Відповідно до Заявки Замовника існує потреба у здійсненні Закупівлі.
Відділом культури, молоді, спорту та туризму виконавчого комітету Старосамбірської міської ради 20.10.2025 року була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-10-20-006153-a
Через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі були автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п.51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-10-20-006153-a).
При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коливідмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостейу вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Очікувана вартість:
15 121.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кейтерингові послуги (харчування учасників заходів)
Кількість
150 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП "Лешкович Ярослав Ігорович"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2903318277
-
Контактна особа:
Лешкович Я.І 380679275015
-
Адреса:
82080, Україна, Львівська область, Бачина, Центральна, буд 76
Ціна пропозиції
15 121.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.10.2025 11:38
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
a185443f81da4a639bfb3f2da25b989e
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-30-004429-a-b1
Постачальник:
ФОП "Лешкович Ярослав Ігорович"
×
-
Код ЄДРПОУ:
2903318277
-
Адреса:
82080, Україна, Львівська область, Бачина, Центральна, буд 76
Номер договору:
103
Сума договору:
15 121.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
29.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
29.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний