• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт будівлі закритого складу літ. «М», м.Київ, вул. Волинська, 26», Капітальний ремонт будівлі складу літ «О», м.Київ, вул. Волинська, 26, Капітальний ремонт будівлі теплопункту літ. «Н», м.Київ, вул. Волинська, 26, Капітальний ремонт будівлі прохідної літ. «З», м. Київ, вул. Волинська, 26, Капітальний ремонт будівлі лісопильного цеху та пилорами літ. «Л», м.Київ, вул. Волинська, 26, Капітальний ремонт будівлі складу літ. «Й», м.Київ, вул. Волинська, 26, Капітальний ремонт будівлі складу інертних газів та РБУ літ. «Е», м. Київ, вул. Волинська, 26, Капітальний ремонт будівлі слюсарної майстерні літ. «Р», м. Київ, вул. Волинська, 26» за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Завершена

46 200.00 UAH без ПДВ
Номер: fd85f348001244bbab4f6da919494c0a
Внутрішній номер закупівлі: 26938676
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-29-014555-a   
Замовник: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Контактна особа: Фіголь Леся Василівна 380442413147 l.fihol@ducit.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Згідно з службовою запискою начальника відділу функціонального забезпечення діяльності Литвин Ю., від 20.10.2025 №ВН-3705, між ДУ ЦІТ МВС України та ФОП Лахненко В.О. було укладено Договір від 11.11.2024 № 317/1/2024 на здійснення технічного нагляду за об’єктами капітального ремонту за адресою: вул. Волинська, 26, м. Київ. Договір від 11.11.2024 № 317/1/2024 з ФОП Лахенко В.О. укладено за результатами проведених відкритих торгів з особливостями за № UA-2024-10-11-011654-a на суму 233 180,00 грн. без ПДВ. На виконання вимоги ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» в частині забезпечення Замовником здійснення технічного нагляду на об’єктах будівництва виникла необхідність укладання додаткового договору на здійснення технічного нагляду за об’єктами капітального ремонту в сумі 46 200,00 грн. Необхідність для такого укладання полягає в тому, що укладений Договір від 28.05.2025 № 180/2025 з ТОВ «ПРОЕКТ-СТУДІЯ» на здійснення технічного нагляду за об’єктами будівництва було розірвано додатковою угодою № 1 від 24.10.2025 за взаємною угодою сторін. Отже, з огляду на зазначене для забезпечення Замовником здійснення технічного нагляду на об’єктах будівництва застосовується вищевказане виключення. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави» та протокол рішення уповноваженої особи щодо прийняття рішення про закупівлю
Очікувана вартість: 46 200.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічний нагляд за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт будівлі закритого складу літ. «М», м.Київ, вул. Волинська, 26», Капітальний ремонт будівлі складу літ «О», м.Київ, вул. Волинська, 26, Капітальний ремонт будівлі теплопункту літ. «Н», м.Київ, вул. Волинська, 26, Капітальний ремонт будівлі прохідної літ. «З», м. Київ, вул. Волинська, 26, Капітальний ремонт будівлі лісопильного цеху та пилорами літ. «Л», м.Київ, вул. Волинська, 26, Капітальний ремонт будівлі складу літ. «Й», м.Київ, вул. Волинська, 26, Капітальний ремонт будівлі складу інертних газів та РБУ літ. «Е», м. Київ, вул. Волинська, 26, Капітальний ремонт будівлі слюсарної майстерні літ. «Р», м. Київ, вул. Волинська, 26»
Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Кількість 8 робота
Період постачання до 25.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Лахненко Олександр Вікторович
Ціна пропозиції 46 200.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.10.2025 17:52
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 78cb2d940f3b4532a180148e4e8defd2
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-29-014555-a-b1
Постачальник: ФОП Лахненко Олександр Вікторович
Номер договору: 269/1/2025
Сума договору: 46 200.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 24.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 24.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Обгрунтування пп 8 п 13.pdf
pdf
Договір 269.1.2025 від 24.10.2025.pdf
pdf
Звіт.pdf
pdf
Протокол ОС-78 звіт.pdf
pdf
Протокол ОС-77.pdf
p7s
sign.p7s