• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір для друку

Завершена

23 706.00 UAH з ПДВ
Номер: 58ac719566ee498e89b049d20057103c
Внутрішній номер закупівлі: 26938664
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-29-014539-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Оксана Бєлова-Костяна +380577280219 oksana4426@gmail.com http://www.mkpv.com.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Закупівля здійснюється у підприємства або організації, що засновані громадською організацією осіб з інвалідністю та мають дозвіл на право користування пільгами з оподаткування
Очікувана вартість: 23 706.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний формату А4 80 г/м.кв 500 арк
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 150 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПІДПРИЄМСТВО "МАГНАТ" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"
Ціна пропозиції 23 706.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.10.2025 17:50
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 05124fbe144b4bd884f391934a649eb3
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-29-014539-a-c1
Постачальник: ПІДПРИЄМСТВО "МАГНАТ" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЮЗ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ УКРАЇНИ"
Номер договору: 2025/127
Сума договору: 23 706.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 19 755.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 24.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 24.10.2025 17:48
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 2025-127 від 24.10.2025.pdf