-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з організації гарячого харчування учнів за «ДК 021:2015 –55320000-9 Послуги з організації харчування (конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі): ЛОТ 9 - Послуги з організації гарячого харчування учнів у Жураківській гімназії за «ДК 021:2015 –55320000-9 Послуги з організації харчування (конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі)
Завершена
67 500.00
UAH без ПДВ
Номер:
0bb1d4c8af744980bad7ed02f62d6cbe
Внутрішній номер закупівлі:
26938036
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-29-013916-a
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БОГОРОДЧАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44152919
-
Адреса:
77701, Україна, Івано-Франківська область, смт Богородчани, вул.Шевченка, будинок 53
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Дронів Оксана Василівна 380979035067 bogoosvita@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
23.10.2025 року Закупівля була автоматично відмінена внаслідок неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах.
2.Враховуючи наведене, наявні підстави для укладення прямого договору відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
У зв’язку з наявністю необхідності у Закупівлі, з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) та на підставі пункту 13 Особливостей з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі»:
Затвердити наявність таких підстав для здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до пп. п. 13 Особливостей: здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації .
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
1. Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-10-14-015046-a
Очікувана вартість:
67 500.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ЛОТ 9 - Послуги з організації гарячого харчування учнів у Жураківській гімназії за «ДК 021:2015 –55320000-9 Послуги з організації харчування (конкретна назва : 55321000-6- Послуги з готування їжі)
Кількість
1470 послуга
Період постачання
до 25.12.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Геник Оксана Миколаївна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2553003461
-
Контактна особа:
Геник Оксана Миколаївна 2553003461
-
Адреса:
77751, Україна, Івано-Франківська область, с. Жураки, Ковпака,20
Ціна пропозиції
67 500.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.10.2025 16:54
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
fef061954bee4f8e8a1b2c8fc9f65a29
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-29-013916-a-a1
Постачальник:
ФОП Геник Оксана Миколаївна
×
-
Код ЄДРПОУ:
2553003461
-
Адреса:
77751, Україна, Івано-Франківська область, с. Жураки, Ковпака,20
Номер договору:
9
Сума договору:
67 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
29.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
29.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний