-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015 (CPV) : 31681500-8 Зарядні пристрої (зарядна станція EcoFlow DELTA для військових потреб) закупівля в період воєнного стану
Завершена
656 599.00
UAH з ПДВ
Номер:
c2faccd44b9f46f194f1ca7126a0186a
Внутрішній номер закупівлі:
26936307
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-29-012173-a
Замовник:
Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04054346
-
Адреса:
76608, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ М.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 21
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Бурка Іванна Ярославівна 380342552111 grif.mvk@gmail.com http://www.mvk.if.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
31681500-8 Зарядні пристроїАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Задоволення нагальних потреб Збройних Сил, інших військових формувань та правоохоронних органів на їх запит
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Постанови КМ України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Відповідно до п. 37 Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та дововненнями). З огляду на це наразі замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей (далі - Особливостей). Відповідно до п. 10 Особливостей Замовники у тому числі централізовані закупівельні організації здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до п. 3 Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі Наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708 (далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Пункт 13 Особливостей передбачає можливість для замовників придбати товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень та є меншою, ніж 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках. Підпункт 4 пункту 13 Особливостей одним із таких випадків визначає випадок, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Замовник – Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради (04054346). Враховуючи (нагальну потребу у закупівлі) листи - звернення військової частини від 06.10.2025 №5874/01-10/11, від 15.10.2025 №6060/01-10/11 рішення Івано-Франківської міської ради від 15.12.2023 року № 220-39 “Про довгострокову Програму фінансування мобілізаційно - оборонної роботи Івано- Франківської міської ради та підтримки Збройних Сил України, Національної гвардії України, правоохоронних органів, інших, утворених відповідно до законодавства збройних формувань на 2024-2028 роки” у Замовника є підстави укласти договір без використання електронної системи закупівель відповідно до Закону та Особливостей.
Очікувана вартість:
656 599.00 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 (CPV) : 31681500-8 Зарядні пристрої (зарядна станція EcoFlow DELTA для військових потреб) закупівля в період воєнного стану
Кількість
15 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "Епіцентр К"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32490244
-
Адреса:
76009, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Івасюка, 17
Ціна пропозиції
656 599.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.10.2025 15:57
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
2b5e39d412384f12947a4887746d9200
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-29-012173-a-c1
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Епіцентр К"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32490244
-
Адреса:
76009, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Івасюка, 17
Номер договору:
210
Сума договору:
656 599.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
547 165.83 UAH без ПДВ
Період дії договору:
29.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
29.10.2025 09:00
Статус:
Підписаний