• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папка-реєстратор– ДК 021:2015-30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне.

Папка-реєстратор– ДК 021:2015-30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне. Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Термін постачання: 31.12.2025 Строк поставки товару: протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Рік виготовлення: не раніше 2024 року Місце поставки: м. Київ. Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції.

Завершена

80 980.00 UAH без ПДВ
Номер: b963a3c1e4594e3a81dd64df87371e22
Внутрішній номер закупівлі: 26926142
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-29-001989-a   
Замовник: Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Контактна особа: Герасимова Наталя Юріївна 380487271616 PPK-GERASIMOVA@ODZ.GOV.UA
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 80 980.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 29.10.2025 10:10 - 03.11.2025 10:00
Період кваліфікації: 03.11.2025 10:00 - 03.11.2025 11:40
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папки-реєстратори
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1600 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Київська область, Київ На карті
Папки-реєстратори
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Київська область, Київ На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "СЕРВІС-ІМПЕРІАЛ"
Початкова пропозиція 75 180.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
75 180.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
03.11.2025 11:40
Відповіді на вимоги 18
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "Бумвест"
Початкова пропозиція 78 750.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
78 750.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 18
Документи 2
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАШ АВТОГРАФ"
Початкова пропозиція 79 275.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
79 275.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 18
Документи 1
Пропозиція

Контракти

Номер: 877b82f7721c4d0e8b07757ef72410d5
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-29-001989-a-a1
Постачальник: ТОВ "СЕРВІС-ІМПЕРІАЛ"
Номер договору: 873/2025-ППКЮ
Сума договору: 90 216.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 75 180.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папка-реєстратор 7см A4 4Office 4-246 асорті: 35.80000 UAH з ПДВ
Папка-реєстратор 5см А4 4Office 4-247 асорті: 35.80000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 13.11.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 13.11.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Протокол ПОДОВЖЕННЯ ТЕРМІНУ.pdf
pdf
Договір 873.pdf
p7s
sign.p7s