-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Блоки віконні, блок дверний згідно ДК 021:2015 код 44220000-8 Столярні вироби
Завершена
139 139.20
UAH без ПДВ
Номер:
52da7fe51aad47bcb042c5545f5e8473
Внутрішній номер закупівлі:
26921611
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-28-014602-a
Замовник:
КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ”
×
-
Код ЄДРПОУ:
32121458
-
Адреса:
69091, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вулиця Героїв полку «Азов», будинок 137
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Москаленко Андрій Анатолійович 380612808512 andrey_mtm@ukr.net http://teploseti.zp.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
44220000-8 Столярні виробиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 05.11.2025.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в
Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 12 1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму
воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України» «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі - Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 38 цього розділу. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025 року.
Відповідно до службової записки начальника відділу соціально-побутових питань від 28.10.2025 № 54/10 існує потреба у здійсненні Закупівлі.
10.10.2025 року Концерном «МТМ» була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-10-10-010894-a.
20.10.2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається.
При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, як найшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану, Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі блоків віконних, блоку дверного згідно ДК 021:2015 код 44220000-8 Столярні виробита застосування під час здійснення закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей:
придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цимиособливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи
закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі цього файлу «Обґрунтування підстави».
Очікувана вартість:
139 139.20 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Блок дверний
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
69091, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вулиця Героїв полку «Азов», будинок 137
На карті
Блок віконний
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
69091, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вулиця Героїв полку «Азов», будинок 137
На карті
Блок віконний
Кількість
4 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
69091, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вулиця Героїв полку «Азов», будинок 137
На карті
Блок віконний
Кількість
2 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
69091, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вулиця Героїв полку «Азов», будинок 137
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Ольшевський Р.О.
×
-
Код ЄДРПОУ:
2834717193
-
Адреса:
69096, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Інженера Преображенськог, буд 7, кв 220
Ціна пропозиції
139 139.20 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.10.2025 16:38
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
f7dd2d077fec4fe7ae7b8c468034b734
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-28-014602-a-c1
Постачальник:
ФОП Ольшевський Р.О.
×
-
Код ЄДРПОУ:
2834717193
-
Адреса:
69096, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Інженера Преображенськог, буд 7, кв 220
Номер договору:
1189/2025
Сума договору:
139 139.20 UAH без ПДВ
Період дії договору:
28.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
28.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний