-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги із технічного обслуговування – комплексу організаційних та технічних заходів, пов'язаних із забезпеченням працездатного стану «Комплексів автоматичної фото/відеофіксації правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху “КАСКАД” за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015 – 50410000-2 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів»
Завершена
87 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
b3547f04acca43b58b7099d918588bf7
Внутрішній номер закупівлі:
26918601
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-28-011571-a
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24521399
-
Адреса:
03151, Україна, Київська область, Київ, вул. Волинська, 26
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Фіголь Леся Василівна 380442413147 l.fihol@ducit.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладівАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Згідно з службовою запискою т.в.о. начальника відділу адміністрування систем автоматичної фіксації Герасименко Ю., від 16.09.2025 № вн-3190, закупівля послуг з технічного обслуговування Комплексів автоматичної фото/відеофіксації правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху «КАСКАД» полягає у забезпеченні їхньої безперебійної, надійної та ефективної роботи, забезпечення безперервного контролю за дотриманням правил дорожнього руху на ділянках із підвищеним рівнем аварійності.
Необхідність обслуговування комплексів визначена пунктами 1, 2 розділу ІV Порядку технічної експлуатації системи фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 06 квітня 2020 року № 326 (Технічні обслуговування проводяться з метою підтримання працездатного стану СФАП та її складових частин. Технічні обслуговування проводяться 1 раз на місяць з урахуванням результатів технічних обстежень).
Між ДУ ЦІТ МВС України та ТОВ «Українські системні інновації» за результатами проведених відкритих торгів з особливостями за № UA-2024-12-13-008971-a укладено Договір № 429/2024 від 31.12.2024 про закупівлю послуг з технічного обслуговування Комплексів автоматичної фото/відеофіксації правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху «КАСКАД» на суму 42 978 000,00 грн. з ПДВ.
Для забезпечення безперервності надання послуг, забезпечення цілісності системи та недопущення виникнення несумісності під час технічного обслуговування, порушення всього технологічного процесу роботи та обслуговування програмних комплексів в цілому, виникла необхідність укладання додаткового договору в того самого постачальника послуг.
Отже, з огляду на зазначене застосовується вищевказане виключення.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави» та протокол рішення уповноваженої особи щодо прийняття рішення про закупівлю
Очікувана вартість:
87 000.00 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічне обслуговування – комплекс організаційних та технічних заходів, пов'язаних із забезпеченням працездатного стану «Комплексів автоматичної фото/відеофіксації правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху “КАСКАД” (3 комплекси)
Кількість
3 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ СИСТЕМНІ ІННОВАЦІЇ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41448643
-
Контактна особа:
Ярмоленко Андрій Вікторович 380443611548
-
Адреса:
04060, Україна, Київська область, Київ, вул.Берлінського Максима будинок 15 офіс
Ціна пропозиції
87 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.10.2025 15:11
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
e8e99743f9ed48739e08f10e10a42068
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-28-011571-a-b1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ СИСТЕМНІ ІННОВАЦІЇ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41448643
-
Адреса:
04060, Україна, Київська область, Київ, вул.Берлінського Максима будинок 15 офіс
Номер договору:
274/2025
Сума договору:
87 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
72 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
28.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
28.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний