• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Модульна конструкція для збору сортованих відходів (Код за ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини)

Завершена

363 000.00 UAH з ПДВ
Номер: f2236e83eec541b798528a23e403775a
Внутрішній номер закупівлі: 26906060
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-27-015541-a   
Замовник: Золочівська сільська рада
Контактна особа: Тетяна Вакулюк +380679491459 buhgalterzolochivsr@ukr.net https://zolochivskarada.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частиниАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: ідентифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-08-31-000392-a. Підстава для застосування закупівлі без використання електронної системи закупівель: згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМ України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), а саме відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації Обґрунтування: У зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, відповідно до п. 20 ч. 1 ст. 106 Конституції України, Закону України “Про правовий режим воєнного стану”, в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб на підставі Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який наразі продовжено з 05:30 16 листопада 2023 року на 90 діб, а саме до 14 лютого 2024 року, Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 06.11.2023 № 734/2023, затвердженим Законом України від 08.11.2023 р. № 3429-IX (набрав чинності 10.11.2023) «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні». Пунктом 3⁷ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 25.12.2022 № 922 «Про публічні закупівлі», внесеним змінами до Закону, які набрали чинності 10.09.2022, установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Відповідно до пункту 3⁷ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» Кабінетом Міністрів України постановою від 12 жовтня 2022 р. № 1178, яка набрала чинності 19.10.2022, затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до пп.6 положень пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: “6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;” Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та Особливостей, Замовником було проведено процедуру відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю Модульна конструкція для збору сортованих відходів (Код за ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини). Проте, зазначені відкриті торги було автоматично відмінено електронною системою закупівель на підставі підпункту 2 пункту 51 Особливостей у зв’язку з неподанням жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником (ідентифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-08-31-000392-a). Згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей при застосуванні вказаного підпункту предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІ АВТОПАРТНЕР» надав в установленому порядку пакет документів, при цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації до того запропонувала меншу цінову пропозицію 363 000 грн 00 коп. (триста шістдесят три тисячі гривень нуль копійок), з ПДВ Враховуючи вищевикладене, здійснено закупівлю Модульна конструкція для збору сортованих відходів (Код за ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини) без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): Звіт про результати проведення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-08-31-000392-a/print/report/pdf/190d93fcc79f456590d1e7a79cae2ad0?np=1 сформований електронною системою закупівель Prozorro.
Очікувана вартість: 363 000.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Модульна конструкція для збору сортованих відходів
Код ДК 021:2015: 44211100-3 Модульні та переносні споруди
Кількість 3 штука
Період постачання до 31.10.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІ АВТОПАРТНЕР"
Ціна пропозиції 363 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.10.2025 18:35
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 6a00648260ce4ed185b839f1796d9d4e
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-27-015541-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІ АВТОПАРТНЕР"
Номер договору: №23/10-3
Сума договору: 363 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 302 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 23.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 23.10.2025 10:00
Статус:
Підписаний
pdf
23103ДоговірАвтопартнер363000_compressed (2).pdf
pdf
1ДодУгодаАвтопартнер.pdf
p7s
sign.p7s