-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт об’єктів нерухомого майна в асортименті
Завершена
1 194 189.72
UAH з ПДВ
Номер:
243037181e7e4130910110fe6d6a87e2
Внутрішній номер закупівлі:
26856162
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-22-016085-a
Замовник:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ВІННИЦЯ
×
-
Код ЄДРПОУ:
08320218
-
Адреса:
21015, Україна, Вінницька область, місто ВІННИЦЯ, вулиця СТРІЛЕЦЬКА, будинок 87
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Контактна особа:
Дмитро НИЖНИК +380432278398 pps.aod.win@gmail.com https://kev.org.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
ОБҐРУНТУВАННЯ
застосування підстави для здійснення Замовником закупівлі відповідно до п.п. 8 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг
для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період
дп правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування.
1. Найменування замовника: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Вінниця.
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 08320218.
3. Місцезнаходження замовника: 21015, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Стрілецька, 87.
4. Вид предмета закупівлі роботи.
5. Конкретна назва предмета закупівлі: 1. Додаткові роботи з капітального ремонту будівлі №_________ м. Вінниця (коригування).
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета
закупівлі: код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи; уточнювальний код ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 роботи.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 21100, Вінницька обл., м. Вінниця*.
* Застереження:
- безпосередня інформація (відомості) про місцезнаходження, адреси та/або місце розташування об'єктів будівництва, інших об’єктів, відносно яких виконуються роботи та/або надаються послуги, або куди постачаються товари приховані в планах, оголошеннях, тендерних документаціях, протоколах, договорах, додатках до договорів, додаткових угодах та в інших документах, що оприлюднюються для вільного доступу, оскільки така інформація (відомості) є чутливою, та такою, що може загрожувати національній/громадській безпеці та порядку, може призвести до загрози життю та здоров'ю людей, або створити умови для диверсій чи терористичних актів, загрожує безпеці об’єктів критичної інфраструктури (підстава: п. 3(8) Прикінцевих та перехідних положень Закону, п. п. 4, 18, 27 Особливостей).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг по 28.11.2025 року, включно.
10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) Розрахунки за виконані роботи по ОБ’ЄКТУ проводяться на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3 протягом 90 робочих днів після їх підписання Замовником (за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника) та надання Генпідрядником проміжного пакету документів, а саме товарно-матеріальних накладних, проміжних актів прихованих робіт підписаних інженером технічного нагляду. Вартість устаткування, включена до Актів вартості устаткування та «Актів приймання виконаних будівельних робіт» за формою № КБ-2в повинна бути підтверджена копіями фінансових документів на їх придбання.
11. Найменування суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю Товариство з обмеженою відповідальністю «Хмільницька Будівельна Компанія».
12. Код згідно з ЄДРПОУ суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю 34680933.
13. Місцезнаходження (для юридичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про
закупівлю: 22065, Вінницька обл. Хмільницький р-н., с. Широка Гребля, вул. Промислова, буд. 4.
14. Ціна договору 1 194 189,72 грн. (один мільйон сто дев'яносто чотири тисячі сто вісімдесят дев'ять гривень, 72 копійки) грн., у т. ч. ПДВ.
15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей
- п.п. 8 п. 13 «Особливостей …», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), а саме: «коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі».
16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до
п.п. 8 п. 13 Особливостей: У замовника наявна потреба у здійсненні закупівлі додаткових робіт з капітального ремонту будівлі №_________ м. Вінниця (коригування).
Відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону
України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників,
передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму
воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Кабінет
Міністрів України затвердив постановою від 12.10.2022 року за № 1178.
З огляду на це сьогодні замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом (п. 3 Особливостей).
Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлі товарів і
послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис.
гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис.
гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом
застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями, та/або шляхом
використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку,
встановленого постановою КМУ від 14.09.2020 № 822.
П. 13 Особливостей передбачає можливість для замовників придбати товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуги з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, роботи, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках.
П.п. 8 п. 13 Особливостей одним із таких випадків визначає випадок, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року.
Відповідно до службової записки Начальника ГКР КЕВ м. Вінниця Гашинського Є.М. існує потреба у здійсненні Закупівлі.
Із ТОВ «Хмільницька Будівельна Компанія» було укладено Договір підряду №7952 від 21.08.2024 року на виконання робіт з капітального ремонту будівлі №__________ м. Вінниця за результатами закупівлі UA-2024-07-13-000470-a.
На даний час є необхідність проведення додаткових робіт, обсяги яких визначені у відповідних дефектних актах. Потеба у таких роботах виникла безпосередньо в процесі виконання попередніх будівельних робіт.
При цьому документами ГКР КЕ м. Вінниці підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі таких робіт.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за п.п. 8 п. 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до п. 13 Особливостей у вигляді цього файлу «- Обґрунтування додаткових робіт».
Очікувана вартість:
1 194 189.72 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
1. Додаткові роботи з капітального ремонту будівлі №____________ м. Вінниця (коригування).
* Примітки:
- уточнювальний код за ДК 021: 2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
* Застереження:
- безпосередня інформація (відомості) про місцезнаходження, адреси та/або місце розташування об'єктів будівництва, інших об’єктів, відносно яких виконуються роботи та/або надаються послуги, або куди постачаються товари приховані в планах, оголошеннях, тендерних документаціях, протоколах, договорах, додатках до договорів, додаткових угодах та в інших документах, що оприлюднюються для вільного доступу, оскільки така інформація (відомості) є чутливою, та такою, що може загрожувати національній/громадській безпеці та порядку, може призвести до загрози життю та здоров'ю людей, або створити умови для диверсій чи терористичних актів, загрожує безпеці об’єктів критичної інфраструктури (підстава: п. 3(8) Прикінцевих та перехідних положень Закону, п. п. 4, 18, 27 Особливостей).
Кількість
1 робота
Період постачання
до 28.11.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМІЛЬНИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34680933
-
Контактна особа:
+380677084373
-
Адреса:
22065, Україна, Вінницька область, с. Широка Гребля, Хмільницький р-н, ВУЛИЦЯ ПРОМИСЛОВА будинок 4
Ціна пропозиції
1 194 189.72 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.10.2025 22:51
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
ce3674c3101247709c27c2865bf6291e
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-22-016085-a-a1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХМІЛЬНИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34680933
-
Адреса:
22065, Україна, Вінницька область, с. Широка Гребля, Хмільницький р-н, ВУЛИЦЯ ПРОМИСЛОВА будинок 4
Номер договору:
10271
Сума договору:
1 194 189.72 UAH з ПДВ
Сума договору:
995 158.10 UAH без ПДВ
Період дії договору:
17.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
17.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний