-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Уропрезерватив для пеніса/порт при нетриманні сечі, одноразового застосування, нестерильний (код ДК 021:2015 – 33140000-3 — Медичні матеріали (33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування)
Завершена
6 851.57
UAH з ПДВ
Номер:
6edf9f88151d4052a603b369e026797d
Внутрішній номер закупівлі:
26846644
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-22-006575-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
45582433
-
Адреса:
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, вул.Данилишиних, будинок 62
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ірина Мацькович 380956415501 matskovuch@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану продовжено з 05 години 30 хвилин 7 серпня 2025 року строком на 90 діб.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі - Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2025 року.
Відповідно до заявки на проведення закупівлі головної медичної сестри Наталії Гарас'имяк від 28.09.2025р існує потреба у здійсненні Закупівлі.
КНП «Трускавецький ЦПМСД» ТМР була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-09-28-000373-a.
06 жовтня 2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2025-09-28-000373-a).
При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
1. ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-09-28-000373-a
Очікувана вартість:
6 851.57 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
52/05125 Зовнішній уропрезерватив Conveen/Конвін №30 з липкою смужкою 25мм (mm) (код ДК 021:2015 – 33140000-3 — Медичні матеріали (33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування)
×
-
НК 024:2023:
34929 Уропрезерватив для пеніса/порт у разі нетримання сечі одноразового застосування
Кількість
120 штука
Період постачання
21.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, вул.Данилишиних, будинок 62
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТМ-Фарм"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43808856
-
Адреса:
49040, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Панікахи буд. 2 кім. 405
Ціна пропозиції
6 851.57 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.10.2025 12:30
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
ca875449ad03415fa6a590640f80a5fe
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-22-006575-a-b1
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "СТМ-Фарм"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43808856
-
Адреса:
49040, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Панікахи буд. 2 кім. 405
Номер договору:
237
Сума договору:
6 851.57 UAH з ПДВ
Сума договору:
6 151.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
52/05125 Зовнішній уропрезерватив Conveen/Конвін №30 з липкою смужкою 25мм (mm) (код ДК 021:2015 – 33140000-3 — Медичні матеріали (33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування): 54.84642 UAH з ПДВ
Період дії договору:
21.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
21.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний