-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги із забезпечення функціонування засобів криптографічного захисту інформації
Завершена
429 284.88
UAH з ПДВ
Номер:
4acae4e1854941bdb138550dd9fc5a49
Внутрішній номер закупівлі:
26840344
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-22-000275-a
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
26261092
-
Адреса:
18015, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Гоголя, 316
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Панченко Інна Ігорівна +380472311537 panchenko@ck.court.gov.ua https://court.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування:
Застосування виключення: відповідно до підпункту 5 пункту 13 Постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1.5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Особливості здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 14.07.2025 2025 року № 478/2025 термін дії воєнного стану встановлено до 05.11.2025 р. Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» в судах функціонує автоматизована система документообігу суду (далі - АСДС), яка забезпечує реєстрацію вхідної та вихідної кореспонденції, в тому числі судових справ, етапів їх руху, об’єктивний та неупереджений розподіл судових справ між суддями з додержанням принципів випадковості та в хронологічному порядку надходження судових справ, з урахуванням завантаженості кожного судді (збалансованого навантаження). Положення про автоматизовану систему документообігу суду (далі - Положення) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про судоустрій і статус суддів», Господарського процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України, Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кодексу України з процедур банкрутства та інших нормативно-правових актів. Правове регулювання відносин, пов’язаних із функціонуванням автоматизованої системи документообігу суду, здійснюється цим Положенням відповідно до законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про доступ до судових рішень», «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах», «Про захист персональних даних» та інших нормативно-правових актів. Відповідно до Закону України «Про судоустрій та статус суддів», Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 №30 (із змінами і доповненнями, внесеними згідно з Рішеннями Ради суддів), Порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 19.04.2018 №1200/0/15-18 (із змінами), на виконання наказу ДСА України від 14.06.2022 №178 «Про затвердження галузевої Програми інформатизації місцевих та апеляційних судів і проекту побудови Єдиної судової інформаційно - телекомунікаційної системи на 2022-2024 роки» та з метою забезпечення належного функціонування інформаційних систем і сервісів судової влади Наказом ДСА України від 22.09.2022 №333 визначено Державне підприємство «Інформаційні судові системи» (надалі ДГ1 «ІСС») адміністратором таких функціональних підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно - телекомунікаційної системи та (або) інших інформаційних систем і сервісів судової влади. Адміністратор здійснює технічне, технологічне забезпечення створення та супроводження програмного забезпечення, ведення автоматизованих систем (електронних баз даних), у тому числі, держаних реєстрів, що створюються відповідно до законів України, нормативно - правових актів Кабінету Міністрів України, наказів Уповноваженого органу управління; організації доступу фізичним та юридичним особам до автоматизованих систем державних реєстрів; організації збереження та захисту даних, що містяться в автоматизованих системах державних реєстрів; надання послуг з інформаційно-технічного забезпечення судів; задоволення потреб органів досудового розслідування, судових органів, інших державних органів, а також юридичних та фізичних осіб у забезпеченні їх належною, кваліфікованою і об’єктивною експертизою, орієнтованою на максимальне використання досягнень науки та техніки; підвищення ефективності здійснюваної діяльності, взаємовигідного співробітництва, забезпечення економічних, суспільно-корисних потреб та інтересів юридичних та фізичних осіб; забезпечення діяльності органів судової влади, у тому числі в умовах особливого періоду. Метою надання послуг із забезпечення функціонування засобів криптографічного захисту інформації є - захист державних інформаційних ресурсів та/або відкритої інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом під час передачі відкритими каналами зв'язку (мережею Інтернет) з використанням засобів криптографічного захисту інформації, які мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації. Відповідно до Закону України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах» державні інформаційні ресурси та інформація з обмеженим доступом, крім державної таємниці, службової інформації та державних і єдиних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких визначено законами, можуть оброблятися в системі без застосування комплексної системи захисту інформації у разі використання для захисту інформації в системі засобів криптографічного захисту інформації, які мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації. На виконання Закону України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах» державним підприємством «Інформаційні судові системи», як адміністратором функціональних підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-комунікаційної системи та (або) інших інформаційних системі сервісів судової влади, було придбано програмні засоби криптографічного захисту інформації, які мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації (експертний висновок Адміністрації ДССЗЗІ України №04/05/02-2878 від 30.10.2020), у ТОВ «Октава Дефенс» (договір про закупівлю № 24/10-2022 від 24.10.2022). Після введення в промислову експлуатацію всіх функціональних підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-комунікаційної системи та (або) інших інформаційних систем і сервісів судової влади, планується побудова комплексної системи захисту інформації вищезазначених підсистем. На даний час атестат відповідності комплексної системи захисту інформації наявний на ЦОД Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, який зареєстрований в Адміністрації Держспецзв’язку 15.12.2023 року за №867В та чинний до кінця воєнного стану в Україні. Відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та Положення про Державну судову адміністрацію України, територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області не відноситься до органу виконавчої влади, у зв'язку з чим Єдина інформаційно-телекомунікаційна система не потребує включення до Реєстру інформаційних, електронних комунікаційних та інформаційно-комунікаційних систем органів виконавчої влади, а також підприємств, установ і організацій, що належать до сфери їх управління, Положення про який затверджене постановою КМ України від 03.08.2005 №688. Технічне рішення з застосуванням засобів криптографічного захисту інформації, які перебувають в розпорядженні адміністратора Єдиної судової інформаційно-комунікаційної системи, не потребує залучення третіх осіб та, відповідно, не створює додаткових ризиків витоку інформації органів і установ системи правосуддя. Укладання договору про надання послуг із забезпечення функціонування засобів криптографічного захисту інформації з адміністратором Єдиної судової інформаційно- комунікаційної системи нівелюватиме ризики, що можуть виникати при залученні третіх осіб для забезпечення захищеної передачі даних між органами і установами системи правосуддя та Центром обробки даних, як точками підключення. На підставі висновку комплексного експертного дослідження №625 складеного Науково- дослідним Інститутом інтелектуальної власності НАПрН України 20.01.2025 року, обрання процедури закупівлі шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу при проведенні Державної судової адміністрації України закупівлі послуг із забезпечення функціонування засобів криптографічного захисту інформації у Державного підприємства «Інформаційні судові системи» відповідно до абз. 4 п.п. 5 п.13 Загальних положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178, за відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником - є обґрунтованою. Не укладення договору про закупівлю вищезазначених послуг може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, зокрема зриву правосуддя у 2025 році. Таким чином, для недопущення витоку та ушкодження інформації органів і установ системи правосуддя завдяки використанню засобів криптографічного захисту інформації, які мають позитивний експертний висновок за результатами державної експертизи у сфері криптографічного захисту інформації з дотриманням вимог Закону України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах» та захист державних інформаційних ресурсів та/або відкритої інформації вимога щодо захисту якої встановлена законом під час передачі відкритими каналами зв’язку (мережею Інтернет), замовнику необхідно здійснити закупівлю послуг із забезпечення функціонування засобів криптографічного захисту інформації для потреб місцевих загальних судів Черкаської області. Територіальне управління є бюджетною організацією, яка повністю утримується за рахунок Державного бюджету України та здійснює видатки виключно в межах бюджетних асигнувань на підставі укладених договорів, виставлених рахунків та актів наданих послуг. Суди фінансуються на підставі кошторисів і помісячних розписів видатків, затверджених відповідно до вимог Закону України «Про судоустрій і статус суддів», в межах річної суми видатків, передбачених Державним бюджетом України на поточний фінансовий рік, у порядку, встановленому Бюджетним кодексом України. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, як найшвидшого забезпечення наявної потреби замовника в умовах воєнного стану, замовник прийняв рішення щодо здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення закупівлі, як виняток, відповідно до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до підпункту 5 пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронної системи закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної систем закупівель, відповідно до пункту З8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної систем закупівель, замовник оприлюднює в електронної систем закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави». З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення та Особливостями (документальне підтвердження): 1. Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022 року про затвердження Особливостей. 2. Закон України "Про Національну програму інформатизації". 3. Закон України "Про Концепцію Національної програми інформатизації". 4. Закон України "Про судоустрій і статус суддів". 5. Галузева Програма інформатизації місцевих та апеляційних судів і проект побудови Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи на 2022-2024 роки, затверджена наказом ДСА України від 14.06.2022 № 178. 6. Положення про порядок функціонування окремих підсистем Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 17.08.2024 № 1845/0/15-21 (зі змінами). 7. Стратегія розвитку системи правосуддя та конституційного судочинства на 2021-2023 роки, затверджена Указом Президента України від 11.06.2021 №231/2021. 8. Наказ ДСА України від 12.06.2018 року № 298 «Про затвердження Нормативів забезпечення засобами інформатизації». Обгрунтування підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов'язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Очікувана вартість:
429 284.88 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
24 послуга
Період постачання
01.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ДП "Інформаційні судові системи"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34614292
-
Контактна особа:
Атерлей Олексій Миколайович 0442073560
-
Адреса:
Україна, м. Київ
Ціна пропозиції
429 284.88 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.10.2025 08:29
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
bea8e5ed93fa40baa7892ad561f576a9
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-22-000275-a-b1
Постачальник:
ДП "Інформаційні судові системи"
×
-
Код ЄДРПОУ:
34614292
-
Адреса:
Україна, м. Київ
Номер договору:
142-25
Сума договору:
429 284.88 UAH з ПДВ
Сума договору:
357 737.40 UAH без ПДВ
Період дії договору:
01.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
20.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний