-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з технічного обслуговування автомобіля СКС SKO-ПС, н.з. KA2345HH (Т/О – 90000)
Завершена
10 881.90
UAH з ПДВ
Номер:
bc857f590b5644799365e075d67332dd
Внутрішній номер закупівлі:
26838789
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-21-016886-a
Замовник:
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Хмельницькій, Тернопільській та Чернівецькій областях (філія ГСЦ МВС)
×
-
Код ЄДРПОУ:
45805862
-
Адреса:
29018, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Західно-Окружна, буд. 11/1
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Корбило Вікторія 380977499221 vika.korbylo@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 05.11.2025 року.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 12 1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3 7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис.гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування.
Для забезпечення вимог підпунктів 19, 21 пункту 1 розділу ІІІ Положення про Головний сервісний центр МВС, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 07 листопада 2015 року № 1393 (у редакції наказу Міністерства внутрішніх справ України від 28 лютого 2025 року № 142), Правил експлуатації колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 26 липня 20213 року № 5510 існує потреба у здійсненні Закупівлі.
Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС в Хмельницькій, Тернопільській та Чернівецькій областях (філія ГСЦ МВС) була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2025-10-09-007169-a.
17 жовтня 2025 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається
(ID оголошення - UA-2025-10-09-007169-a).
При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3 8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави».
Очікувана вартість:
10 881.90 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заміна свічок запалювання (4 шт)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
47751, Україна, Тернопільська область, с. Підгороднє, Тернопільського району, вул. Стрийська., будинок 5
На карті
Заміна повітряного фільтра (1 шт)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
47751, Україна, Тернопільська область, с. Підгороднє, Тернопільського району, вул. Стрийська., будинок 5
На карті
Заміна фільтра салону (1 шт)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
47751, Україна, Тернопільська область, с. Підгороднє, Тернопільського району, вул. Стрийська., будинок 5
На карті
Заміна фільтра мастила (1 шт)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
47751, Україна, Тернопільська область, с. Підгороднє, Тернопільського району, вул. Стрийська., будинок 5
На карті
Заміна корка піддона (1 шт)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
47751, Україна, Тернопільська область, с. Підгороднє, Тернопільського району, вул. Стрийська., будинок 5
На карті
Заміна прокладки корка піддона (1 шт)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
47751, Україна, Тернопільська область, с. Підгороднє, Тернопільського району, вул. Стрийська., будинок 5
На карті
Використання пасти мідної
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
47751, Україна, Тернопільська область, с. Підгороднє, Тернопільського району, вул. Стрийська., будинок 5
На карті
Використання пасти силіконової
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
47751, Україна, Тернопільська область, с. Підгороднє, Тернопільського району, вул. Стрийська., будинок 5
На карті
Інспекційний сервіс із заміною мастила (4 л)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
47751, Україна, Тернопільська область, с. Підгороднє, Тернопільського району, вул. Стрийська., будинок 5
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "Джерман Авто-Тернопіль"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32942011
-
Контактна особа:
Нога Володимир Миколайович 380352470000 salon@german-auto.com.ua
-
Адреса:
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Микулинецька,116-А
Ціна пропозиції
10 881.90 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.10.2025 17:49
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
ece5796b500841afa5afacd62a46aaab
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-21-016886-a-a1
Постачальник:
ТОВ "Джерман Авто-Тернопіль"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32942011
-
Адреса:
46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Микулинецька,116-А
Номер договору:
215-25
Сума договору:
10 881.90 UAH з ПДВ
Сума договору:
9 068.25 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Заміна свічок запалювання (4 шт): 3 874.83000 UAH з ПДВ
Заміна повітряного фільтра (1 шт): 558.33000 UAH з ПДВ
Заміна фільтра салону (1 шт): 591.67000 UAH з ПДВ
Заміна фільтра мастила (1 шт): 445.84000 UAH з ПДВ
Заміна корка піддона (1 шт): 140.00000 UAH з ПДВ
Заміна прокладки корка піддона (1 шт): 73.33000 UAH з ПДВ
Використання пасти мідної : 21.67000 UAH з ПДВ
Використання пасти силіконової: 84.25000 UAH з ПДВ
Інспекційний сервіс із заміною мастила (4 л): 3 278.33000 UAH з ПДВ
Заміна повітряного фільтра (1 шт): 558.33000 UAH з ПДВ
Заміна фільтра салону (1 шт): 591.67000 UAH з ПДВ
Заміна фільтра мастила (1 шт): 445.84000 UAH з ПДВ
Заміна корка піддона (1 шт): 140.00000 UAH з ПДВ
Заміна прокладки корка піддона (1 шт): 73.33000 UAH з ПДВ
Використання пасти мідної : 21.67000 UAH з ПДВ
Використання пасти силіконової: 84.25000 UAH з ПДВ
Інспекційний сервіс із заміною мастила (4 л): 3 278.33000 UAH з ПДВ
Період дії договору:
21.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
21.10.2025 17:00
Статус:
Підписаний