• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм); Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм); Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм)

1. Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм) 1+1 газетний в тому числі: 1.1 Медична карта стаціонгарного хворого Ф №003/о - 5000 шт. 1.2 Листок лікарських призначень Ф. №003-4/о- 5000 шт. 1.3 Бланк за зразком замовника( швидке оцінювання тяжкості інсульту шкала NISS) (1тип) – 4000 шт. 1.4.Бланк за зразком замовника(швидке оцінювання тяжкості інсульту шкала NISS) (2 тип) – 4000 шт. 2. Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм) в тому числі: 1+1 газетний: 2.1. Листок лікарських призначень Ф. №003-4/о- 4000 шт. 2.2. Температурний листок Ф. № 004/о - 5000 шт; 2.3. Інформована згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення Ф. №003-6/о - 5000 шт. 2.4. Бланк за зразком замовника (шоденник-результати обстежень- листок огляду) - 5000 шт. 2.5. Бланк за зразком замовника (Інформована згода про лікування за програмою медичних гарантій) - 5000 шт. 3. Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм) в тому числі: 1+1 газетний: 3.1. Карта пацієнта, який вибув із стаціонару Ф. №066/о - 5000 шт. 3.2.Продовження форми №003/о - 4000 шт. 3.3. (Додаток1) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій кровотоку (катетеризація периферичної вени) - 5000шт. 3.4. (Додаток2) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій кровотоку (катетеризація центральної судини) - 4000 шт. 3.5. (Додаток3) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій сечовивідних шляхів - 4000 шт. 3.6. (Додаток4) Форма збору даних щодо вентилятор-асоційованих пневмоній - 4000 шт. 3.7. (Додаток5) Форма збору даних щодо інфекцій області хірургічного втручання - 4000 шт. 3.8. (Додаток6) Форма збору даних щодо інфекцій області хірургічного втручання в післяопераційний період - 4000 шт. 3.9 ІНФОРМОВАНА ДОБРОВІЛЬНА ЗГОДА На застосування медичних виробів, які не покриваються програмою медичних гарантій – 4000 шт. Зразки бланків надаються під час укладання договору. Поставка Товару здійснюється окремими партіями, кількість та асортимент Товару в яких, визначається Сторонами шляхом оформлення Заявок Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів, з дати поставки товару, належної якості, на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Поставка Товару здійснюється за адресою: м. Павлоград, вул..Дніпровська, 541 Постачання Товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника на умовах DPU згідно Інкотермс 2020 р.( Поставка в місці з розвантаженням)

Завершена

51 520.00 UAH з ПДВ
Номер: a85dc234a52c4a8d84191dfd381f195f
Внутрішній номер закупівлі: 26835233
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-21-013254-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради
Контактна особа: Марина Звєгінцева +380662321355 marinazveginceva@ukr.net https://plil.dp.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 51 520.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 21.10.2025 15:32 - 24.10.2025 10:00
Період кваліфікації: 24.10.2025 10:00 - 24.10.2025 10:08
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 18000 штука
Період постачання до 25.12.2025
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541 На карті
Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 24000 штука
Період постачання до 25.12.2025
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541 На карті
Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм)
Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки
Кількість 38000 штука
Період постачання до 25.12.2025
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "Поліграф-Сервіс"
Початкова пропозиція 18 984.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
18 984.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.10.2025 10:08
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Пропозиція
ФОП Піхотенко Олег Григорович
Початкова пропозиція 21 160.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
21 160.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "МІСТО-НВ"
Початкова пропозиція 21 489.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
21 489.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Пропозиція
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович
Початкова пропозиція 27 140.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
27 140.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 1
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
Початкова пропозиція 33 240.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
33 240.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: ba5c6192690843d5bdaf64010094f155
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-21-013254-a-a1
Постачальник: ТОВ "Поліграф-Сервіс"
Номер договору: 218
Сума договору: 18 984.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 15 820.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Бланк за зразком Замовника, А3, офсет, 1+1: 0.38000 UAH з ПДВ
Бланк Передопераційний епікриз, А4, папір газетний, 1+1, 1 арк.: 0.20000 UAH з ПДВ
Медична карта амбулаторного хворого, комплект (ф.025/о), А5, офсет, 1+1, 6 арк.: 0.11000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 27.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 27.10.2025 14:13
Статус:
Підписаний
pdf
Договір 218 від 27.10.25.pdf
p7s
sign.p7s