-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Заправка та відновлення картриджів до друкуючої та багатофункціональної оргтехники
Завершена
65 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
e8b98fb6230b445aa1d312e021eca446
Внутрішній номер закупівлі:
26833026
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-21-011053-a
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ
×
-
Код ЄДРПОУ:
42129888
-
Адреса:
54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Погранична, буд. 39/1
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Степаненко Ольга 380937919416 stepanenko_o@elektropostach.mk.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
У ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» виникла потреба терміново провести закупівлю за предметом: «Заправка та відновлення картриджів до друкуючої та багатофункціональної оргтехніки».
Відповідно до п. 8.3.17. Правил роздрібного ринку електричної енергії, який набрав чинності 01.04.2025 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 100000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством.
В квітні 2025 Товариством змінено структуру підприємства та введено в дію новий відділ «Центр розгляду скарг».
Відповідно Товариство, при укладенні договору в 2024 році на надання послуг заправки та відновлення картриджів до друкуючої та багатофункціональної оргтехніки у 2025 не могло передбачити збільшення навантаження використовуємої техніки, що в свою чергу призвело до збільшення заправок картриджів до друкуючої та багатофункціональної оргтехніки.
Враховуючи нагальну потребу у здійсненні закупівлі у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, виникла необхідність укласти новий договір надання послуг заправки та відновлення картриджів до друкуючої та багатофункціональної оргтехніки відповідно до пп.4 п. 13 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова)».
Відповідно до пп.4 п. 13 частини Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 придбання замовником товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
З огляду на вищезазначене та з урахуванням положень Особливостей, у Замовника наявні підстави для здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі за предметом: ««Заправка та відновлення картриджів до друкуючої та багатофункціональної оргтехніки»» відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, у зв’язку із нагальною потребою у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
ВИРІШИЛА:
1. Забезпечити проведення закупівлі шляхом укладення договору без використання електронної системи закупівель з ФОП Козієм Віктором Георгійовичем на підставі пп. 4 п. 13 Особливостей.
Очікувана вартість:
65 000.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Заправка та відновлення картриджів до друкуючої та багатофункціональної оргтехники
Кількість
2 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Погранична, буд. 39/1
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП "Козій В.Г,"
×
-
Код ЄДРПОУ:
1828002253
-
Адреса:
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Громадянська,буд 18 кв 10
Ціна пропозиції
65 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.10.2025 14:33
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
095021d1b7ef469c943540e49e911827
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-21-011053-a-b1
Постачальник:
ФОП "Козій В.Г,"
×
-
Код ЄДРПОУ:
1828002253
-
Адреса:
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Громадянська,буд 18 кв 10
Номер договору:
03-04/205
Сума договору:
65 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
20.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
20.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний