• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Поточний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) комунальної організації (установа, заклад) «Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 8 «Оленка»» Шосткинської міської ради Сумської області за адресою: вул. Миру буд. 4А м. Шостка

Завершена

30 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 7fb1e52f170f423ca3629b80b332137c
Внутрішній номер закупівлі: 26832013
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-21-009989-a   
Замовник: Управління освіти Шосткинської міської ради
Контактна особа: Бортяш Олена Володимирівна +380544971837 shostka-osvita@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: Враховуючи статтю 40 пункт 2 п.п.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 пункт 13 п.п.8. Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом « Про затвердження уповноваженої особи управління освіти Шосткинської міської ради та нової редакції Положення про уповноважену особу» від 03.12.2021 № 182-ОД: Звіт без використання електронною системою закупівель застосовується замовником згідно Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 пункт 13 п.п.8 (у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі). Уповноваженою особою фахівцем з публічних закупівель було проведено відкриті торги з особливостями ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-14-001714-а за результатом якого був укладений основний Договір № 12/25 від 30.05.2025 року.
Очікувана вартість: 30 000.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт захисної споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) комунальної організації (установа, заклад) «Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 8 «Оленка»» Шосткинської міської ради Сумської області за адресою: вул. Миру буд. 4А м. Шостка
Код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Кількість 1 послуга
Період постачання до 30.11.2025
Місце постачання 41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул.Миру,буд.4а(Комунальний заклад ШДНЗ № 8 "Оленка") На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівник ПК"
Ціна пропозиції 30 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.10.2025 14:04
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: e4037b9972a8494aa3360da273ab4398
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-21-009989-a-a1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівник ПК"
Номер договору: 30/25
Сума договору: 30 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 21.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 21.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
договір 30 25.pdf
наказ з обгрунтуванням
протокол прийняття рішення
rtf
u_74_1_2-1_ПД_ПВР.rtf
doc
договір_30 дс_8.doc
rtf
u_74_ДЦ_ДЦ_3.rtf