• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Поточний ремонт в травматологічному корпусі літ. «К-5» на другому поверсі, приміщення № 298 (фарбування стелі), КНП «Міська лікарня №9» ЗМР за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6, код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.

Завершена

19 382.84 UAH без ПДВ
Номер: 82d1cb21db4d46c28bebea1088fdf1e2
Внутрішній номер закупівлі: 26831694
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-21-009667-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради
Контактна особа: Тетяна Василівна +380612224370 tatyana_zmdl5@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами). Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких, у тому числі, входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обсяг закупівлі визначається на підставі нагальної потреби. Відповідно до заявки відповідального ініціатора закупівлі, виникла нагальна потреба у проведенні закупівлі за кодом: Поточний ремонт в травматологічному корпусі літ. «К-5» на другому поверсі, приміщення № 298 (фарбування стелі), КНП «Міська лікарня №9» ЗМР за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6 код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи У результаті аварійної ситуації, що сталася в будівлі травматологічного корпусу літ. «К-5» КНП «Міська лікарня №9» ЗМР за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6, було зафіксовано затоплення приміщень другого поверху (приміщення № 298), у тому числі реанімаційного відділення, через протікання зі сторони верхнього поверху. Внаслідок цього пошкоджено стелю, що створює небезпечні умови для функціонування медичного закладу та перебування пацієнтів. Ситуація потребує невідкладного усунення наслідків аварії, оскільки подальше використання приміщення без проведення ремонтних робіт є неможливим. З метою забезпечення безперервної роботи реанімаційного відділення та недопущення загрози життю і здоров’ю пацієнтів та медичного персоналу виникла нагальна потреба у виконанні поточного ремонту (фарбування стелі) у приміщенні № 298 другого поверху травматологічного корпусу літ. «К-5». Предмет закупівлі:«Поточний ремонт в травматологічному корпусі літ. «К-5» на другому поверсі, приміщення № 298 (фарбування стелі), КНП «Міська лікарня №9» ЗМР за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6» Код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи. Проведення зазначених робіт є невідкладним та обумовлене аварійними обставинами, що відносяться до категорії нагальних випадків, які унеможливлюють відкладення виконання ремонту. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей/
Очікувана вартість: 19 382.84 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт в травматологічному корпусі літ. «К-5» на другому поверсі, приміщення № 298 (фарбування стелі), КНП «Міська лікарня №9» ЗМР за адресою: м. Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна, 1/6, код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, -вул. Щаслива/Дудикіна, буд. 1/6 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Юрченко Сергій Петрович
Ціна пропозиції 19 382.84 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.10.2025 13:48
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: a4f07f9667564fd69c1d921301b98a5c
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-21-009667-a-a1
Постачальник: Юрченко Сергій Петрович
Номер договору: 628
Сума договору: 19 382.84 UAH без ПДВ
Період дії договору: 17.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 17.10.2025 13:46
Статус:
Підписаний
pdf
Договір №628 від 17.10.25.pdf
docx
МЛ_№9_Юрченко_приміщення_№_298_фарбування_стелі,.docx