• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги охорони майна та обслуговування сигналізації на об’єкті

Завершена

8 621.19 UAH з ПДВ
Номер: 16710ae1888d4fc09f9c72e9929c47c0
Внутрішній номер закупівлі: 26821533
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-20-015958-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактна особа: Мустафаєва Інна 380506656843 mustafaieva_kmkl18@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 8 621.19 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги охорони майна та обслуговування сигналізації на об’єкті за адресою: м. Київ, вул. Тарасівська, 6
Код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
Кількість 5 місяць
Період постачання 01.08.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 01033, Україна, Київська область, Київ, вул. Тарасівська , 6 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Управління поліції охорони в м. Києві
Ціна пропозиції 8 621.19 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.10.2025 18:27
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 90b3e4b10a734d86a102544e7f40e416
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-20-015958-a-a1
Постачальник: Управління поліції охорони в м. Києві
Номер договору: Додаткова угода № 1 до Договору № 188/31/18/ОБ/ОС-2025 від 31.01.2025 р.
Сума договору: 8 621.19 UAH з ПДВ
Сума договору: 7 184.33 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Послуги охорони майна та обслуговування сигналізації на об’єкті за адресою: м. Київ, вул. Тарасівська, 6: 1 436.86500 UAH з ПДВ
Період дії договору: 01.08.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 20.10.2025 15:00
Статус:
Підписаний
pdf
Рішення про реорганізацію.pdf
pdf
Розпорядження про реорганізацію.pdf
pdf
Договір № 188-31-18-ОБ-ОС-2025 від 31.01.25 Охорона.pdf
pdf
ДУ1 від 20.10.25 до дог.№188-31-18-ОБ-ОС-2025 від 31.01.25 О...