-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
ДК 021-2015 код 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали (Шкільна документація)
Шкільна документація за зразками Замовника. Додаткові технічні характеристики відповідно до проєкту договору
-
Подача пропозицій
-
Аукціон
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто період кваліфікації завершився 4 дні назад
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 4 дні назад
212 782.46
UAH з ПДВ
Номер:
0327c8ef6f6d452eb2898c5ead94089d
Внутрішній номер закупівлі:
26814966
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-20-009209-a
Замовник:
Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
×
-
Код ЄДРПОУ:
37485490
-
Адреса:
03087, Україна, Київська область, Київ, вулиця Пітерська будинок 12
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Бондаренко Леся 380442423706 solomruo2423706@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
212 782.46 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій:
20.10.2025 14:23 - 23.10.2025 00:00
Період кваліфікації:
23.10.2025 00:00 - 23.10.2025 08:20
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- Опис4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після надання Постачальником видаткової накладної, рахунку-фактури на оплату товару. Прийом товару по кожному закладу окремо підтверджується видатковою накладною про приймання товару або актом прийому-передачі. 4.2. Розрахунки проводяться після поставки товару протягом 30 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних 4.3 Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням вимог законодавства. 4.4. Відповідно до п.1 ст. 23 Бюджетного кодексу України настання прав та обов’язків (зобов’язань) за цим договором відбувається лише за наявності у замовника відповідного бюджетного призначення та відповідного бюджетного асигнування. 4.5. Зобов’язання замовника щодо сплати коштів (здійснення платежів) за цим договором настає лише за наявності у Замовника відповідного бюджетного асигнування. 4.6. Замовник проводить розрахунки з Учасником у відповідності до вимог ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України через Державну казначейську службу України в Солом’янському районі м. Києва (ДКСУ) у м. Києві.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях30 банківські дні
Умови поставки:
підписання договору - 100%
- Подіяпідписання договору
- Опис5. ПОСТАВКА ТОВАРІВ, НАДАННЯ ПОСЛУГ ЧИ ВИКОНАННЯ РОБІТ 5.1. Строк поставки товарів: до 20 календарних днів з дати підписання договору. 5.2. Постачальник постачає товар за адресою: м. Київ, вул. Антонова, 3.
- Розмір100%
- Тип оплатиОдноразова поставка
- Період у днях20 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість
2995 штука
Період постачання
до 14.11.2025
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість
204 штука
Період постачання
до 14.11.2025
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість
366 штука
Період постачання
до 14.11.2025
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість
129 штука
Період постачання
до 14.11.2025
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість
620 штука
Період постачання
до 14.11.2025
Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість
222 штука
Період постачання
до 14.11.2025
Результати торгів
Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32168763
-
Контактна особа:
Богдан Сивак +380662618055 syvack1991@gmail.com
-
Адреса:
21034, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 12-Б
Початкова пропозиція
97 996.26 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
97 996.26 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
23.10.2025 08:20
Відповіді на вимоги
12
Документи
3
Скарги
0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41136522
-
Контактна особа:
Жмурко Світлана Миколаївна 380672153214 tender1@do-service.com.ua https://do-service.com.ua
-
Адреса:
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Полігонна, 10Б, примішення 40
Початкова пропозиція
119 748.60 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
119 748.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
12
Документи
1
Скарги
0
ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
24635074
-
Контактна особа:
Іван Максимів 0679097976 terno-graf@ukr.net
-
Адреса:
46020, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Текстильна, 18
Початкова пропозиція
139 749.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
139 749.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
12
Документи
1
Скарги
0
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЛЬФА І ОМЕГА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42198506
-
Контактна особа:
Наталія Дробович +380677726118 tovalfaomega18@gmail.com
-
Адреса:
21000, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ 600-РІЧЧЯ, будинок 17
Початкова пропозиція
162 219.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
162 219.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги
12
Документи
2
Скарги
0
Контракти
Номер:
1d943d9046c042d7943e4d66280f70a9
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-20-009209-a-a1
Постачальник:
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32168763
-
Адреса:
21034, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 12-Б
Сума договору:
97 996.26 UAH з ПДВ
Сума договору:
97 996.26 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Особова справа учня/учениці (НУШ): 5.15000 UAH з ПДВ
Журнал з друком (по зразку Замовника), обкл.тверда, офсет, 100 арк.: 83.60000 UAH з ПДВ
Журнал обліку процедур (РХБ) (за зразком Замовника), 100 арк.: 38.90000 UAH з ПДВ
Журнал обліку за зразком замовника м`яка обкладинка, 100 арк.: 42.30000 UAH з ПДВ
Журнал обліку за зразком замовника м`яка обкладинка, 50 арк.: 33.10000 UAH з ПДВ
Журнал обліку за зразком замовника м`яка обкладинка, 100 арк.: 40.40000 UAH з ПДВ
Журнал з друком (по зразку Замовника), обкл.тверда, офсет, 100 арк.: 83.60000 UAH з ПДВ
Журнал обліку процедур (РХБ) (за зразком Замовника), 100 арк.: 38.90000 UAH з ПДВ
Журнал обліку за зразком замовника м`яка обкладинка, 100 арк.: 42.30000 UAH з ПДВ
Журнал обліку за зразком замовника м`яка обкладинка, 50 арк.: 33.10000 UAH з ПДВ
Журнал обліку за зразком замовника м`яка обкладинка, 100 арк.: 40.40000 UAH з ПДВ
Статус:
Очікує активації