-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Кріпильні деталі в асортименті - 2
* Примітки та обґрунтування: 1. Уточнювальний код за ДК 021: 2015 (CPV) - 44531300-4 Саморізи, - 44531100-2 Шурупи. ===================================================== УВАГА: найменування, одиниці виміру, кількість, інші характеристики товарів - див. план закупівлі!!! ===================================================== 2. Враховуючи потребу Замовника саме у такому асортименті та попередній кількості товарів, технічних засобів, іншого, та те, що згідно з п. 10 Особливостей Замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Враховуючи вищевикладене, процедурою закупівлі в річному плані на закупівлю вказаного товару на 2025 рік зазначити - «Використання електронного каталогу – шляхом запиту пропозиції постачальників». ===================================================== 3. Відповідно до абзацу 2 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого є меншою ніж 500 тис. гривень, замовник може визначити інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення в межах специфікації товару, визначеної адміністратором електронного каталогу. ===================================================== 4. Відповідно до абзацу 3 п. 12 Особливостей, у запиті пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. ===================================================== 5. Відповідно до пункту 2 частини 2 «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого Наказом № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі – у випадку закупівлі лікарських засобів, предмет закупівлі визначається замовником згідно з за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. ===================================================== 6. Відповідно до Наказу № 708 від 15.04.2020 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, під час здійснення закупівлі товарів і послуг предмет закупівлі визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. ===================================================== 7. Забороняється змінювати умови договору, при його укладанні. ===================================================== 8. При визначенні системою переможця, він зобов'язаний негайно, у день такого визначення надіслати на електронну пошту замовника pps.aod.win@gmail.com заповнений з його боку договір. ===================================================== 9. Одночасно із підписанням договору учасник безкоштовно може надавати разом із підписаними примірниками Договору зразки товарів (по 1 штуці) у споживчому пакуванні (тари/упаковки) цього товару заводу/фабрики/підприємства-виробника, зазначеного в специфікації. ===================================================== 10. Поставка товару: 1. Поставка товару здійснюється на склад КЕВ м. Вінниця, за адресою: 21015, Україна, Вінницька обл., Вінницький р-н, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 9 до 03.11.2025 року, включно. 2. Товар постачається власними силами Продавця (власним транспортом) або з залученням третіх осіб – Перевізника. Всі зобов’язання по укладанню транспортних договорів з перевізниками (відправниками), по найму транспортних засобів, тощо, покладено виключно на Продавця. 3. Товар повинен бути упакованим Продавцем в упаковку, яка відповідає характеру Товару цього виду таким чином, щоб забезпечити його збереження від пошкоджень або знищення, атмосферних опадів при транспортуванні, зберіганні та здійсненні вантажно-розвантажувальних послуг при поставці. Продавець несе ризик за пошкодження або знищення Товару до моменту поставки його Покупцю. ===================================================== 11. Умови оплати: Оплата після події: поставка товару Тип оплати: післяоплата Розмір оплати: 100% Період (днів): 60 (календарні) Опис: 1. Оплата товару Покупцем проводиться після отримання товару, але не пізніше 60 календарних днів з моменту отримання товару, на підставі рахунку та видаткової накладної. 2. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на цілі, передбачені Договором 3. Покупець не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Продавцем рахунку на оплату чи його неналежного оформлення, поставки не якісного товару або з недоліками (дефектами). =====================================================
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 21.10.25 00:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
до закінчення періоду залишилося 3 дні (до 21.10.25 00:00)
-
Код ЄДРПОУ:
08320218
-
Адреса:
21015, Україна, Вінницька область, місто ВІННИЦЯ, вулиця СТРІЛЕЦЬКА, будинок 87
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
- Подіяпоставка товару
- Опис1. Оплата товару Покупцем проводиться після отримання товару, але не пізніше 60 календарних днів з моменту отримання товару, на підставі рахунку та видаткової накладної. 2. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на цілі, передбачені Договором 3. Покупець не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Продавцем рахунку на оплату чи його неналежного оформлення, поставки не якісного товару або з недоліками (дефектами).
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях60 календарні дні