-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Канцелярське приладдя та офісне устаткування
Постачальник зобов’язаний поставити партію Товару у строк відповідно до Заявки Покупця. Строк поставки товару: впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання замовлення Замовника. Замовлення оформлюється у письмовій формі і повинно містити відомості про кількість та асортимент кожної окремої партії Товару, дату замовлення, місце поставки, підпис особи, уповноваженої направляти замовлення від імені Замовника. Замовлення може здійснюватися електронною поштою.
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 9 днів (до 26.10.25 20:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 9 днів (до 26.10.25 20:00)
195 826.64
UAH без ПДВ
Номер:
a850eb913f61477f8b661ca335784cad
Внутрішній номер закупівлі:
26784559
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-16-012926-a
Замовник:
ФІЛІЯ "ПІВНІЧНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
45456197
-
Адреса:
40009, Україна, Сумська область, Суми, вул. Засумська, 12Д
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Ступаченко Катерина Михайлівна 380669038456 kateryna.stupachenko@e-forest.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
195 826.64 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій:
16.10.2025 15:43 - 26.10.2025 20:00
Умови оплати:
поставка товару - 100%
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата за отриманий Товар здійснюється Покупцем шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі, протягом 25 (двадцяти п’яти) робочих днів з дати отримання Товару на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні), та надання Постачальником Покупцю рахунку-фактури на оплату Товару.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях25 робочі дні
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папка-реєстратор А4, 75 мм, картон з ламінацією, 450 аркушів, колір в асортименті
Кількість
665 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папки-реєстратори, А4, 350 аркушів, сині
Кількість
500 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий
Кількість
200 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Степлер , №24/6-26/6, 30 арк., глибина скріплення 65мм, метал
Кількість
100 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Скоби для степлера №24/6, 1000 шт.
Кількість
1000 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Скоби для степлера №10, 1000 шт.
Кількість
800 пачка
Період постачання
до 31.12.2025
Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише чорним, 0,7мм
Кількість
200 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм
Кількість
3000 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише червоним, 0,7мм
Кількість
500 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений, з ластиком
Кількість
1000 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Затискачі для паперів 25мм, 12шт. в пачці
Кількість
500 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Затискачі для паперів 32мм, 12шт. в пачці
Кількість
500 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Затискачі для паперів 41мм, 12шт. в пачці
Кількість
200 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Затискачі для паперів 51-55мм, 12шт. в пачці
Кількість
200 штука
Період постачання
до 31.12.2025
Папка-планшет, А4, картон з ПВХ, механізм метал, чорна
Кількість
20 штука
Період постачання
до 31.12.2025