• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір для друку, А3, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий

Доставка здійснюється за рахунок постачальника. Замовник сплачує вартість за всю партію поставки відповідно до підписаних видаткових накладних. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника у Договорі на підставі накладної протягом 10 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 5 (П’яти)банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки фінансування з бюджету та оплати через ГУ ДКСУ у Київській області. Розрахунки за Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.

Завершена

5 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 2a58ac9f7d974802ab7aa641e89b625b
Внутрішній номер закупівлі: 26773613
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-16-001950-a   
Замовник: Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області
Контактна особа: Геля Ірина Петрівна 380443650320 OBUHIV_VK@UKR.NET http://obcity.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 5 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 16.10.2025 10:02 - 22.10.2025 00:00
Період кваліфікації: 22.10.2025 00:00 - 22.10.2025 15:21
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А3, 80 г/м², СIE 161%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 10.11.2025
Місце постачання 08700 , Україна, Київська область, Обухів, 08700, Київська обл., місто Обухів, ВУЛ.КИЇВСЬКА, будинок 10 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 3 398.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
3 398.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.10.2025 15:21
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ФОП БЕРДНИК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 4 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція
ФОП "Бонящук Олег Сергійович"
Початкова пропозиція 4 201.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 201.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 2
Пропозиція
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 4 939.20 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 939.20 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 1
Пропозиція

Контракти

Номер: a547f291c7cf472fbeb8e75b88884705
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-16-001950-a-b1
Постачальник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Номер договору: 247
Сума договору: 3 398.40 UAH з ПДВ
Сума договору: 2 832.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір для друку MULTIOFFICE A3, 80 г/м2, 500 арк., білий: 339.84000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 24.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 24.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Дог 247.pdf
p7s
sign.p7s