• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Марки (знаки поштової оплати)

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
Номер: b9029e8e04ba4566a8d9241adc08b8d4
Внутрішній номер закупівлі: 26772750
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-16-001098-a   
Замовник: Виконавчий комітет Корецької міської ради
Контактна особа: Степанюк Лілія Михайлівна 380365122645 mkorec850@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 22410000-7 МаркиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Для задоволення потреби на 2025 рік у товарі за предметом закупівлі «Марки (знаки поштової оплати)» 22410000-7 – Марки необхідно провести закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Абзацом 3 частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. На виконання наведених вище норм необхідно затвердити зміни до річного плану на 2025 рік, який є Додатком № 1. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. На виконання даної вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднити зміни до річного плану на 2025 рік, який є Додатком № 1, в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня їх затвердження. Під час розгляду третього питання порядку денного: Згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Так, 25 вересня 2025 року Виконавчим комітетом Корецької міської ради було оголошено відкриті торги у порядку визначеному Особливостями на закупівлю «Марки (знаки поштової оплати)» 22410000-7 – Марки за № UA-2025-09-25-012985-a, які були відмінені через неподання жодної тендерної пропозиції, що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі № UA-2025-09-25-012985-a, що додається. Враховуючи викладене вище та з метою задоволення потреби на 2025 рік у товарі за предметом закупівлі «Марки (знаки поштової оплати)» 22410000-7 – Марки необхідно здійснити закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель. Під час розгляду четвертого питання порядку денного: Вимогами підпункту 6 пункту 13 Особливостей визначено, що предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. На виконання наведеної норми необхідно затвердити вимоги до учасника закупівлі «Марки (знаки поштової оплати)» 22410000-7 – Марки які є Додатком № 2 та направити учаснику АТ «УКРПОШТА» на поштову адресу: 33501, м. Київ, вул. Фабрична, будинок 2. Під час розгляду п’ятого питання порядку денного: За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (пункт 13 Особливостей). Пунктом 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та / або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та / або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг). Згідно абзацу 21 пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та / або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та / або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та / або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та / або постачальника, така інформація в договорі про закупівлю, який укладається відповідно до цього пункту та оприлюднюється в електронній системі закупівель, може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та / або місцезнаходження (для юридичної особи) / місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та / або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги). Враховуючи викладене вище необхідно за результатами закупівлі «Марки (знаки поштової оплати)» 22410000-7 – Марки оприлюднити в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, що викладене у даному протокольному рішенні, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити зміни до річного плану закупівель на 2025 рік, який додається. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель зміни до річного плану закупівель на 2025 рік, який є Додатком № 1. 3. Здійснити закупівлю товару за предметом закупівлі «Марки (знаки поштової оплати)» 22410000-7 – Марки без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару шляхом укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель. 4. Затвердити та направити вимоги до учасника закупівлі «Марки (знаки поштової оплати)» 22410000-7 – Марки які є Додатком № 2. 5. Оприлюднити в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, що викладене у даному протокольному рішенні, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Номер закупівлі яка не відбулась № UA-2025-09-25-012985-a
Очікувана вартість: 100 000.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Марки (знаки поштової оплати)
Код ДК 021:2015: 22410000-7 Марки
Кількість 5000 штука
Період постачання 15.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 34700, Україна, Рівненська область, Корець, пл.Київська, будинок 5 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
АТ "Укрпошта"
Ціна пропозиції 100 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.10.2025 09:31
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: fa1f2591baf44cdfa2e2860b333e69ee
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-16-001098-a-a1
Постачальник: АТ "Укрпошта"
Номер договору: 131025-06
Сума договору: 100 000.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 83 333.33 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Марки (знаки поштової оплати): 16.66666 UAH з ПДВ
Період дії договору: 15.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 15.10.2025 14:00
Статус:
Підписаний
pdf
Протокол 92.pdf
pdf
Договір 131025-06.pdf