• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

7 788.00 UAH з ПДВ
Номер: 0951f52675b349c1b919a4696007b591
Внутрішній номер закупівлі: 26770702
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-15-015944-a   
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Людмила Павлівна Корж +380666831751 liudmila2406@ukr.net http://nzrada.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 7 788.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Касова стрічка 80х70х12 термо
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 192 штука
Період постачання 15.10.2025 - 22.10.2025
Місце постачання 14017, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19 На карті
Стрічка клейка канцелярська 18мм*30 BUROMAX, прозора
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штука
Період постачання 15.10.2025 - 22.10.2025
Місце постачання 14017, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 19 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ОФІС"
Ціна пропозиції 7 788.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.10.2025 18:51
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: bed7e524fd194a7a8cd9e12619925ed7
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-15-015944-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ОФІС"
Номер договору: 276
Сума договору: 7 788.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 6 490.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Касова стрічка 80х70х12 термо: 39.00000 UAH з ПДВ
Стрічка клейка канцелярська 18мм*30 BUROMAX, прозора: 6.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 15.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 15.10.2025 16:46
Статус:
Підписаний
pdf
Договір поставки офісного устаткування та приладдя різного в...