• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації харчування учнів 1-11-х класів , які навчаються в закладах загальної середньої освіти,що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи .

Завершена

78 900.35 UAH без ПДВ
Номер: 9dd553d1673c49749ed7007da32e7a60
Внутрішній номер закупівлі: 26764039
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-15-009295-a   
Замовник: ОВРУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №3 ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: ШВАБ ТАМАРА МИКОЛАЇВНА 380982988318 provruchlicey@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Овруцький ліцей №3 Овруцької міської ради «ЗАТВЕРДЖУЮ» Директор ___________ Анатолій КОРОНСЬКИЙ «14» жовтня 2025 р. ОБҐРУНТУВАННЯ застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості) 1. Найменування замовника Овруцький ліцей №3 Овруцької міської ради 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника 06670575 3. Місцезнаходження замовника 11101, вул. Замкова, 13, м. Овруч Коростенський район, Житомирська обл. 4. Вид предмета закупівлі послуга 5. Конкретна назва предмета закупівлі Послуги з організації харчування учнів 1-11-х класів у Овруцькому ліцеї №3 Овруцької міської ради, які навчаються в закладах загальної середньої освіти,що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування. 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1243 дітоднів. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 11101, вул. Замкова, 13, м. Овруч Коростенський район, Житомирська обл. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 15.10.2025р.– 31.12.2025 р. 10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після підписання Сторонами акта наданих послуг після фактичного надання послуг відповідно до умов даного Договору, по мірі надходження відповідних коштів, протягом 7 робочих днів з дня надання акта з урахуванням вимог даного Договору. Розрахунковий період надання послуг за Договором становить 7 робочих днів. 11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, ТОВ «СВІТ ІНВЕСТ СІТ» 12. Код згідно з ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю 44948027. 13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю 07201, вул. І.Проскури 73А, смт. Іванків, Вишгородський район Київська область. 14. Ціна договору 78900,35 грн (Сімдесят вісім тисяч дев'ятсот гривень 35 копійок). 15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей — підпункт 6 пункту 13 Особливостей, а саме: «відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими Особливостями.При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації». 16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей: Для здійснення закупівлі Послуги з організації харчування учнів 1-11-х класів у Овруцькому ліцеї №3 Овруцької міської ради, які навчаються в закладах загальної середньої освіти,що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи уповноваженою особою було оголошено проведення відкритих торгів за № UA-2025-10-02-010555-a. На участь у торгах не було подано жодної тендерної пропозиції, у зв’язку з чим електронною системою закупівель відкриті торги були відмінені автоматично. Підтвердженням цьому є (Додаток-Звіт про результати проведення процедури закупівлі № UA-2025-10-02-010555-a ). Послуги з організації харчування учнів 1-11-х класів у Овруцькому ліцеї №3 Овруцької міської ради, які навчаються в закладах загальної середньої освіти,що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи (Додаток на 3-х сторінках ) . У замовника залишається подальша потреба у здійсненні закупівлі Послуги з організації харчування учнів 1-11-х класів у Овруцькому ліцеї №3 Овруцької міської ради, які навчаються в закладах загальної середньої освіти,що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими Особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. З урахуванням викладеного уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю Послуги з організації харчування учнів 1-11-х класів у Овруцькому ліцеї №3 Овруцької міської ради, які навчаються в закладах загальної середньої освіти,що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару. Додаток- (Звіт про результати проведення процедури закупівлі № UA-2025-10-02-010555-a ) в 1 прим. на 3 сторінах.
Очікувана вартість: 78 900.35 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації харчування учнів 1-11-х класів , які навчаються в закладах загальної середньої освіти,що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи .
Код ДК 021:2015: 55321000-6 Послуги з готування їжі
Кількість 1243 послуга
Період постачання 15.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 11100, Україна, Житомирська область, Овруч, вул. Замкова, будинок 13 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "СВІТ ІНВЕСТ СІТ"
Ціна пропозиції 78 900.35 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.10.2025 14:20
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 98cd8dba05774445b2aad7575b4345f2
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-15-009295-a-a1
Постачальник: ТОВ "СВІТ ІНВЕСТ СІТ"
Номер договору: 14/10-1
Сума договору: 78 900.35 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Послуги з організації харчування учнів 1-11-х класів , які навчаються в закладах загальної середньої освіти,що розташовані у зоні гарантованого добровільного відселення та не є потерпілими внаслідок Чорнобильської катастрофи .: 63.47500 UAH без ПДВ
Період дії договору: 14.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 14.10.2025 15:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір на харчув 14 10 2025.pdf