• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярське приладдя

Завершена

2 325.75 UAH без ПДВ
Номер: b15a13f8faa44d7da6aafb17356635c3
Внутрішній номер закупівлі: 26758126
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-15-003398-a   
Замовник: ВІДДІЛ МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОДНІСТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Гладун Інна Василівна +380374133400 nov-vms@i.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Обґрунтування умови застосування: Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), на підставі пункту 13 цих Особливостей: «п. 13. Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень.
Очікувана вартість: 2 325.75 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 пачка
Період постачання 15.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Швидкозшивач картонний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 21 штука
Період постачання 15.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Степлер канцелярський
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання 15.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Олівець простий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 6 штука
Період постачання 15.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Ручка кулькова
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 8 штука
Період постачання 15.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Файли
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 штука
Період постачання 15.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Швидкозшивач пластик.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання 15.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Костенюк В.В.
Ціна пропозиції 2 325.75 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.10.2025 10:50
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 8f9cad605a6448549a1c112480437ecf
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-15-003398-a-c1
Постачальник: ФОП Костенюк В.В.
Номер договору: 27
Сума договору: 2 325.75 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.10.2025 03:00 - 31.12.2025 03:00
Дата підписання: 15.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Дог.№27 від 15.10.2025рФОП Костенюк.pdf