• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

7 691.64 UAH з ПДВ
Номер: d0a0aae8fdef4c7fbc78e97755a576b5
Внутрішній номер закупівлі: 26752384
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-14-014268-a   
Замовник: РІВНЕНСЬКА ГІМНАЗІЯ №16 РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Тетяна Губа +380992115358 hubatetiana@gmail.com http://school16.rv.sch.in.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 7 691.64 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. В. Чорновола 101 На карті
ватман А4,100листів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. В. Чорновола 101 На карті
папір А4, 10кол, 100листів
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. В. Чорновола 101 На карті
папір кол.інтенсив, жовтий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. В. Чорновола 101 На карті
папір кол.інтенсив, зелений
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. В. Чорновола 101 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Ціна пропозиції 7 691.64 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
14.10.2025 16:40
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 6b905a91a6bb4f7e8e05719cce72f375
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-14-014268-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Номер договору: 14/10
Сума договору: 7 691.64 UAH з ПДВ
Сума договору: 6 409.70 UAH без ПДВ
Період дії договору: 14.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 14.10.2025 12:00
Статус:
Підписаний