-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Бензин А-95 (Євро 5), талон
Місце поставки Товару проводиться за адресою: село Усатове, вул. Больнична, 19, Одеський район, Одеська область. Постачальник здійснює поставку товару (талонів на отримання бензину на АЗС Постачальника, в межах Дачнянської ОТГ, а саме: с. Дачне та с. Болгарка та + 15 км від границі громади), та зобов’язаний передати Замовнику Товар на умовах, викладених у даному Договорі до «31» грудня 2025 року. Датою поставки Товару Замовнику Сторони вважають дату фактичної поставки Товару на склад Замовника та підписання сторонами видаткової накладної. Приймання Товару за кількістю (асортиментом) а також перевірка стану упаковки і маркування здійснюється Замовником в день поставки Товару під час фактичної передачі Товару відповідно до супровідних документів. У випадку, якщо у момент фактичного приймання, виявиться поставка Товару в кількості (асортименті) чи в упаковці, що не відповідає умовам даного Договору, Замовник, шляхом складання відповідного Акту-претензії, повинен засвідчити таку невідповідність, та на його підставі має право вимагати від Постачальника переданням кількості Товару, якого не вистачає, заміни Товаром в належному асортименті чи в належній упаковці відповідної якості у погоджений Сторонами термін. У разі невиконання Постачальником умов цього пункту Замовник має право взагалі відмовитись від приймання Товару, що не відповідає вимогам цього Договору до кількості (асортименту) чи упаковки. Товар є прийнятим в кількості (асортименті) і в упаковці, що повністю відповідає умовам даного Договору, якщо Замовник в день приймання Товару не заявив відповідної претензії чи не повідомив Постачальника про свою відмову від приймання Товару і без будь-яких застережень засвідчив приймання Товару в накладній. Постачальник відповідає за недоліки якості Товару протягом його строку придатності, при дотриманні Замовником належних умов його зберігання. Повідомлення (вимога) щодо недоліків, виявлених під час приймання Товару за якістю можуть бути пред’явлені Замовником протягом 14 (чотирнадцять) календарних днів з дати їх виявлення. Неякісний Товар замінюється Постачальником протягом 14 (чотирнадцять) днів з моменту складання відповідного Акта-претензії. Положення цього пункту ніяким чином не звільняє Постачальника перед Замовником від виконання гарантійних або інших зобов'язань, передбачених цим Договором. Розрахунки проводяться у безготівковій формі Замовником після отримання Замовником Товару та підписаної Сторонами видаткової накладної, якими Сторони підтверджують дату поставки Товару Замовнику. Замовник здійснює оплату Товару протягом 7 (сім) календарних днів з дати поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 10 (десять) банківських днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. Оплата здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника. При здійсненні платежу Замовник обов’язково повинен вказати у платіжній інструкції номер та дату цього Договору, номер і дату видаткової накладної. Усі платіжні документи за даним договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що ставляться до змісту і форми таких документів. Сторони залишають за собою право протягом 2 (двох) тижнів місяця, що слідує за звітним, провести звірку взаєморозрахунків дебіторської-кредиторської заборгованості за результатами виконання даного Договору.
-
Подача пропозицій до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 17.10.25 12:00)
-
Кваліфікація
-
Пропозиції
розглянуто
до закінчення періоду залишилося 2 дні (до 17.10.25 12:00)
-
Код ЄДРПОУ:
38617509
-
Адреса:
67663, Україна, Одеська область, с. Усатове, вул. Больнична, будинок 19
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
- Подіяпоставка товару
- ОписРозрахунки проводяться у безготівковій формі Замовником після отримання Замовником Товару та підписаної Сторонами видаткової накладної, якими Сторони підтверджують дату поставки Товару Замовнику. Замовник здійснює оплату Товару протягом 7 (сім) календарних днів з дати поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 10 (десять) банківських днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. Оплата здійснюється шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Постачальника. При здійсненні платежу Замовник обов’язково повинен вказати у платіжній інструкції номер та дату цього Договору, номер і дату видаткової накладної. Усі платіжні документи за даним договором оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що ставляться до змісту і форми таких документів.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях7 календарні дні