-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів, з числа пільгових категорій (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень)
Завершена
203 334.00
UAH без ПДВ
Номер:
33ba45f8668f43a6be139fb5ecb85052
Внутрішній номер закупівлі:
26742005
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-14-003858-a
Замовник:
Ліцей № 1 імені Івана Франка Дрогобицької міської ради Львівської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
22410106
-
Адреса:
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, вул. Сагайдачного, 19
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Качала Іванна Ярославівна +380976066528 icm-ivanka@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
Обґрунтування рішення щодо здійснення закупівлі Послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів, з числа пільгових категорій (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень) Ліцей № 1 імені Івана Франка Дрогобицької міської ради Львівської області має необхідність у закупівлі Послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів, з числа пільгових категорій. З цією метою були оголошені відкриті торги (з особливостями) (ідентифікатор в ЕСЗ UA-2025-09-24-016173-a). Ця закупівля не відбулася у зв’язку із відсутністю учасників, про що 02.10.2025р. в електронній системі сформований відповідний звіт (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-09-24-016173-a). У зв’язку із відміною відкритих торгів замовник має право укласти договір про закупівлю без використання електронної системи відповідно до винятку, передбаченого підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 р. (далі - Особливості), згідно із яким «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації». Як було зазначено вище, оголошена Замовником закупівля за ідентифікатором в ЕСЗ UA-2025-09-24-016173-a не відбулася саме через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Тому наявна перша умова, яка дає право Замовнику розглядати можливість укладення договору про закупівлю без використання електронної системи. З метою дотримання принципу максимальної економії Замовник здійснив моніторинг цін на послуги з організації шкільного харчування учнів. Замовником було встановлено, що в межах міста Стебник, Дрогобич та Дрогобицького району середня ціна на харчування за 1 дітодень складає 58 грн. для учнів 1-4 класів та 60 грн за 1 дітодень для учнів 5-11 класів, з числа пільгових категорій Замовник звернувся до підприємця ФОП Довженко Олена Олександрівна, яка має позитивний досвід надання таких послуг, з питанням про можливість укласти договір щодо надання послуг. ФОП Довженко Олена Олександрівна погодилась укласти із ліцеєм №1 імені Івана Франка Дрогобицької міської ради Львівської області договір про закупівлю. При цьому: - предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, - а також вимоги до учасника процедури закупівлі, - проект договору про закупівлю, - вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. - сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (очікувана вартість: 203 334,00 грн без ПДВ; сума договору – 203 334,00 грн без ПДВ). За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Згідно із п.3-8 Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).
Очікувана вартість:
203 334.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації шкільного харчування учнів 1-4 класів та учнів 5-11 класів, з числа пільгових категорій (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Довженко Олена Олександрівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
3273018588
-
Контактна особа:
Довженко Олена Олександрівна +380957140770
-
Адреса:
41700, Україна, Сумська область, Буринь, вул. Дем'яна Бідного, 52, кв 1
Ціна пропозиції
203 334.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
14.10.2025 11:09
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
5382e69a557441f9aa54b89e28af3440
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-14-003858-a-a1
Постачальник:
ФОП Довженко Олена Олександрівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
3273018588
-
Адреса:
41700, Україна, Сумська область, Буринь, вул. Дем'яна Бідного, 52, кв 1
Номер договору:
02-25
Сума договору:
203 334.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
13.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
13.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний