-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Дрова паливні твердих порід
Завершена
99 984.85
UAH без ПДВ
Номер:
318426f4ae024b3aaa6cf4723796f277
Внутрішній номер закупівлі:
26740111
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-10-14-001977-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАЛІЩИЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ЗАЛІЩИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02000659
-
Адреса:
48600, Україна, Тернопільська область, місто Заліщики, ВУЛИЦЯ С.БАНДЕРИ, будинок 86
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Мотринчук Тетяна Петрівна +380355421053 zcmlzk1@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
03410000-7 ДеревинаАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), придбання замовниками товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та / або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та / або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (пункт 13 Особливостей). Пунктом 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та / або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та / або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг). Згідно абзацу 35 пункту 13 Особливостей у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та / або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та / або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та / або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та / або постачальника, така інформація в договорі про закупівлю, який укладається відповідно до цього пункту та оприлюднюється в електронній системі закупівель, може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та / або місцезнаходження (для юридичної особи) / місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та / або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги). Так, на основі службової записки заступника директора з господарської роботи Ігоря Прокопа від 30 вересня 2025 року, у зв’язку з тим, що ТОВ «Біотеплосервіс», яке відповідно до Договору №415 від 30.12.2024 року, зобов’язане забезпечити постачання теплової енергії у гарячій воді, станом на 30.09.2025 року не здійснило жодних заходів з підготовки тепломереж лікарні до опалювального сезону, а саме: не надано графік запуску тепла та технічних умов; не забезпечено завезення дров (біопалива) до котельні, існує реальна загроза зриву своєчасного початку опалювального сезону та припинення теплопостачання медичного закладу. Проведення відкритих торгів або закупівлі через електронний каталог триває щонайменше тиждень, частіше декілька тижнів і абсолютно несумісне з потребою у негайному постачанні дров. Зволікання із закупівлею у такому випадку створює реальну загрозу роботі цілої установи. Таким чином, у замовника виникла об’єктивна нагальна потреба, що унеможливлює дотримання строків проведення відкритих торгів та/або закупівлі через електронний каталог. Наявні документальні підтвердження (службова записка заступника директора з господарської роботи) про необхідність термінової закупівлі дров (твердого біопалива). З метою недопущення перерв у теплопостачанні, що може призвести до порушення санітарно-епідеміологічного режиму та створення загрози життю та здоров’ю пацієнтів, на підставі викладеного, відповідно до п. 13 Постанови № 1178, існують усі правові та фактичні підстави здійснити пряму закупівлю ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Дрова паливні твердих порід).
Очікувана вартість:
99 984.85 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Дрова паливні твердих порід
Кількість
43.19 метр кубічний
Період постачання
до 31.12.2025
Місце постачання
48600, Україна, Тернопільська область, м.Заліщики, вул. С. Бандери, будинок 86
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Лучик Василь Богданович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2140402919
-
Контактна особа:
Лучик Василь Богданович 0678925630
-
Адреса:
48600, Україна, Тернопільська область, м.Заліщики, вул.С.Бандери 84Б
Ціна пропозиції
99 984.85 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
14.10.2025 10:09
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
67482819f7bf4a2b8d949f85ec92b137
Ідентифікатор договору:
UA-2025-10-14-001977-a-c1
Постачальник:
ФОП Лучик Василь Богданович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2140402919
-
Адреса:
48600, Україна, Тернопільська область, м.Заліщики, вул.С.Бандери 84Б
Номер договору:
362
Сума договору:
99 984.85 UAH без ПДВ
Період дії договору:
14.10.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
14.10.2025 00:00
Статус:
Розірваний