• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації гарячого харчування учнів закладів загальної середньої освіти управління освіти Надвірнянської міської ради (учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ від 25.09.2025 № 1211) у розмірі 70% з державного бюджету місцевим бюджетам та 30% за рахунок спів фінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету) за ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги.ЛОТ 9 - Послуги з організації гарячого харчування дітей у Надвірнянському ліцеї №4 ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)

Завершена

354 200.00 UAH без ПДВ
Номер: c4bf45fae46043c39f2a64f265867c4b
Внутрішній номер закупівлі: 26737721
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-13-015645-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Білінська Марія Михайлівна 380973400547 fingrouposvita@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Закупівля UA-2025-09-30-011789-a відмінена через відсутність пропозицій.
Очікувана вартість: 354 200.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ від 25.09.2025 № 1211).
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 3360 послуга
Період постачання 09.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації
Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 3080 послуга
Період постачання 09.10.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Накладюк Іванна Ярославівна
Ціна пропозиції 354 200.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.10.2025 21:08
Документи 4
Скарги 0

Контракти

Номер: b8fe8924274e47928016314f9c52d4ba
Ідентифікатор договору: UA-2025-10-13-015645-a-c1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Накладюк Іванна Ярославівна
Номер договору: 156
Сума договору: 354 200.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 09.10.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 09.10.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір лот 9.pdf